Όπως φανερώνει και το όνομα του, υπεύθυνος για την κίνηση του Brixton Cromwell 1200 είναι ένας σε σειρά δικύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 1.222 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 83 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 11 κιλά ροπής στις 3.100 σ.α.λ.. Είναι υδρόψυκτος, 8βάλβιδος και εφοδιάζεται με έμβολα της Mahle, τα οποία είναι κάθετα τοποθετημένα, ενώ συνεργάζεται με ένα 6άρι σασμάν με συμπλέκτη ολίσθησης. Το μοτέρ τραβάει εξαιρετικά από χαμηλά και είναι γεμάτο σε όλο το φάσμα των στροφών, με την απόκριση να είναι ελαφρώς απότομη στο ξαφνικό άνοιγμα του γκαζιού.
Το τετραψήφιο νούμερο των κυβικών και η μεγάλη ροπή επιτρέπουν στο Cromwell να γράφει το 0-100 χ.α.ω σε 4,6 δλ., ενώ για το 60-120 χλμ./ώρα με 4η χρειάζεται 5,6 δλ., δείχνοντας ότι δεν διστάζει να επιταχύνει δυνατά και από πιο υψηλές ταχύτητες, ενώ η τελική του ορίζεται στα 198 χ.α.ω. Σε μια άλλη εποχή θα περιμέναμε αντίστοιχα μοντέλα να γίνονται μόνιμοι κάτοικοι των πρατηρίων καυσίμων, όμως με το Cromwell 1200 τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Η μέση κατανάλωση θα παραμείνει γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ. και σε συνδυασμό με το 16αρι ρεζερβουάρ θα χαρίσει αυτονομία πάνω από 280 χιλιόμετρα.