Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Το Cromwell 1200 έχει «χτιστεί» πάνω σε ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο χαρίζει την απαραίτητη ακαμψία, χωρίς παράλληλα να προσθέτει εξτρά βάρος, γεγονός που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο στην συμπεριφορά στο δρόμο. Για να σταματάει με ασφάλεια, οι τεχνικοί της Brixton έχουν τοποθετήσει δυο δισκόφρενα 310 χιλιοστών μπροστά και ένα δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, τα οποία συνεργάζονται με διπίστονες δαγκάνες Nissin και διαθέτουν ABS διπλού καναλιού της Bosch 9.1 που ζυγίζει μόλις 640 γραμμάρια. Στο κομμάτι των αναρτήσεων, το χέρι της έχει βάλει η ιαπωνική εταιρεία KYB εφοδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα μπροστά με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 120 χλσ. και διάμετρο 41 χλσ, το οποίο προστατεύεται από κλασικούς φυσητήρες, ενώ για πίσω επιλέχτηκαν δυο ρυθμιζόμενα στη προφόρτιση αμορτισέρ με διαδρομή 87 χλσ. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Phantom Sportscomp σε διάσταση 100/90 R18 μπροστά και 150/70 R17 πίσω, ενώ προαιρετικά ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει φαρδύτερα λάστιχα (110/18 εμπρός-160/60 πίσω).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Brixton Cromwell 1200 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά