Κοιτώντας το Cromwell 1200 θεωρείς ότι θα «αγκομαχεί» στη ζούγκλα του αστικού περιβάλλοντος και θα νιώθει σαν ψάρι στην ξηρά. Όμως θα σε διαψεύσει από την πρώτη στιγμή και ειδικά μόλις συνηθίσεις τον όγκο του δεν θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα να κινηθείς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Σίγουρα μην περιμένεις την ευελιξία ενός scooter, αλλά το φαρδύ τιμόνι δημιουργεί ένα καλό μοχλό που θα σου δώσει τη δυνατότητα να προβείς σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να περάσεις από την κίνηση αλώβητος, ενώ η ελαστικότητα του κινητήρα θα σου επιτρέψει να κινηθείς με μια ή ακόμα και δυο σχέσεις πάνω στο κιβώτιο σε σχέση με άλλα μοντέλα. Το μόνο που μπορεί να σε ενοχλήσει είναι η ζέστη από τον κινητήρα που θα γίνει αισθητή τις μέρες με πολύ υψηλή θερμοκρασία, εφόσον βέβαια μείνεις αρκετή ώρα σταματημένος στην κίνηση.
Ανεξαρτήτως το οδηγικό πρόγραμμα, ο αναβάτης έχει πάντα διαθέσιμη όλη τη δύναμη του κινητήρα, όμως στο Sport mode το γκάζι γίνεται πολύ πιο άμεσο και η συνολική αίσθηση πιο επιθετική, ενώ ο ήχος των εξατμίσεων αλλάζει σε μια μελωδία σκασιμάτων και μπάσας χροιάς που σε προκαλεί να παίζεις συνέχεια με το δεξί γκριπ. Αν και συνολικά οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι, μερικές φορές συντονίζει η οθόνη, χαλώντας την άμεση επαφή μαζί της, ενώ θα θέλαμε να έχει καλύτερη ευκρίνεια στον κόντρα ήλιο. Σε ανοιχτούς δρόμους νιώθει σαν το σπίτι του και ταξιδεύει άνετα και χωρίς κούραση, χάρη στo cruise control, με μοναδικό περιορισμό τον αέρα σε υψηλές ταχύτητες. Σίγουρα αν είσαι ταξιδιωτικός τύπους αξίζει να επενδύσεις στο φέριγνκ που υπάρχει στο προαιρετικό εξοπλισμό και στις πλαϊνές βαλίτσες, οι οποίες θα σου λύσουν τα χέρια όσο αφορά τον αποθηκευτικό χώρο.
Οι αναρτήσεις παραμένουν ουδέτερες ακόμα και σε έντονες κακοτεχνίες, απορροφώντας έντεχνα τις όποιες αναταράξεις και προσφέροντας την απαραίτητη σιγουριά στις αλλαγές κατεύθυνσης και στις κλειστές στροφές. Μάλιστα σε συνδυασμό με την ροπή του κινητήρα και το χαμηλό κέντρο βάρους, επιτρέπουν στο Cromwell να στρίψει γρήγορα για την κατηγορία, κρατώντας από την αρχή μέχρι το τέλος την πορεία που έχει χαράξει ο αναβάτης. Τα φρένα δεν θα σε προδώσουν ποτέ, με το ABS να επεμβαίνει αισθητά μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάζεται 43,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, που αποτελεί μια καλή επίδοση για την κατηγορία.