Η δοκιμή του Ace διεξήχθη κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, τόσο για το ίδιο, όσο και για το δύσμοιρο συντάκτη. Το μενού περιελάμβανε όλα τα είδη της βροχόπτωσης, πολύ και χοντρό κρύο και ισχυρούς ανέμους από όλες κυριολεκτικά τις κατευθύνσεις.
Το Ace κατάφερε επιτυχώς να σταθεί στο ύψος των συγκεκριμένων περιστάσεων. Κινούμενο στην εθνική, σταθερά με 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ του και δύο άτομα, ο ¶σος της Daelim παραμένει σταθερός άσχετα από τη δύναμη του αέρα και την κατεύθυνση από όπου αυτός έρχεται.
Αν βρέχει κιόλας, ο αναβάτης διαπιστώνει με ανακούφιση ότι η μεγάλη ποδιά του Daelim δεν είναι εκεί μόνο για αισθητικούς λόγους και σε αντίθεση με τα περισσότερα μοντέρνα παπιά, προστατεύει τα πόδια του.
Μέσα στην πόλη το Ace κινείται ταχύτατα, ανεξάρτητα μποτιλιαρίσματος, ελίσσεται ταχύτατα και επιταχύνει ζωηρά, ενώ τα φρένα παίζουν άριστα το ρόλο τους. Τέλος, θετική εντύπωση προκαλεί και η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση βενζίνης που ανέρχεται στα 2,3 λίτρα ανά 100 χλμ.
Που να δοκιμάσετε το Keeway Target 125. Ροπάτος κινητήρας, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, και μου κάνει εντύπωση πως μετά απο 2 χρόνια το διαφημίζετε όλοι σας, και δεν έχει ακουστεί τίποτα τόσο καιρό. Τέτοια μοτέρια δεν τα αφήνεις στην ακρή...
Που να δοκιμάσετε το Keeway Target 125. Ροπάτος κινητήρας, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, και μου κάνει εντύπωση πως μετά απο 2 χρόνια το διαφημίζετε όλοι σας, και δεν έχει ακουστεί τίποτα τόσο καιρό. Τέτοια μοτέρια δεν τα αφήνεις στην ακρή...
Απάντηση: Το έχουμε δοκιμάσει αγαπητέ φίλε, και το έχουμε δημοσιεύσει κιόλας!