Το «μεσαίου» κυβισμού streetfighter από το Akashi, παρουσιάζεται πιο ισορροπημένο και ώριμο από ποτέ…ισορροπημένο και ώριμο για τα δεδομένα της κατηγορίας βέβαια, που είναι αναμφίβολα δυναμικά!
Τιμή: 9.490 ευρώ (8.890 ευρώ χωρίς ABS) Χρώματα: Μαύρο/Πράσινο, Μαύρο/Πράσινο/Λευκό +:Φιλικό αλλά όχι αδιάφορο, ήχος κινητήρα, ποιότητα κατασκευής -: Aβολη θέση συνεπιβάτη
Η ιστορία των «Z» ξεκινά το 1972 και το τεθλασμένο αυτό γράμμα, ήταν ανέκαθεν συνδεδεμένο στην συνείδηση του κόσμου με τις γυμνές μοτοσικλέτες της Kawasaki. Στην νεότερη ιστορία, τα Ζ επανασυστήθηκαν στο κοινό με το Z1000 το 2003 και ένα χρόνο αργότερα με το Ζ750, το οποίο θεωρείτε ο πιο κοντινός «πρόγονος» του μοντέλου της δοκιμής. Το 2013 ήταν η χρονιά όπου το μεσαίο μοντέλο της σειράς υπέστη μια εκτεταμένη ανανέωση και αυξάνοντας την χωρητικότητα του κινητήρα του, οδήγησε στην μοτοσικλέτα που παρουσιάζεται στις σελίδες που ακολουθούν.
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.
Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!
ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ.ΣΤΑ ΓΥΜΝΑ STREET ΟΣΑ ΚΑΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΕ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 KM/H KAI ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 240 KM/H ME ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GENESIS 1000 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΑ 140KM/H ΜΕ ΤΟ VERSYS 650 ΝΟΙΩΘΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ.
Από τεχνικής πλευράς ένα κλασσικά σωστό Kawa. Καλύτερα όμως να έμενε στα 750 για λόγους σεβασμού της παράδοσης. 50cc και λίγα άλογα παραπάνω δεν τα χρειάζεται στα αλήθεια κανείς, ένα Ζ 750 όμως είναι αξία ανεκτίμητη!