LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ευδιάκριτες οι ενδείξεις της μεγάλης LCD οθόνης που προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη. Ιδιαίτερα χρήσιμη η ένδειξη αυτονομίας.

Ιδιαίτερα ποιοτική αλλά και αντιολισθητική η επένδυση της σέλας. Λίγο περισσότερο αφρώδες θα ήταν επιθυμητό τουλάχιστον για τους βαρύτερους αναβάτες.

Aνεση-Εργονομία: Μια χαρά

Το SV650 θα χρησιμοποιηθεί κυρίως για καθημερινή μετακίνηση. Οι σχεδιαστές της Suzuki έχουν φροντίσει φυσικά για αυτό. Ο αναβάτης κάθεται πάνω στη μοτοσικλέτα με τον κορμό του όρθιο σε μία σχεδόν ουδέτερη στάση και αυτό σημαίνει ότι το στενό σχετικά τιμόνι έρχεται αρκετά κοντά στον κορμό χωρίς να δημιουργείται κάποια πίεση στους καρπούς. Η σέλα έχει όμορφη σχεδίαση και ιδιαίτερα ποιοτική επένδυση η οποία είναι και αντιολισθητική. 

Ποιοτικό και σκληρό είναι το αφρώδες της, το οποίο είναι λιγότερο από το ιδανικό, για πολύ συγκεκριμένο λόγο όμως: το μειωμένο αφρώδες ανάγει τη σέλα σε μία από τις χαμηλότερες στην κατηγορία με το ύψος από το έδαφος να φτάνει στα 785 χλστ. Να κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι βραχύσωμοι. Αυτούς δεν θα τους απασχολήσει το λιγότερο αφρώδες. Αυτοί που θα το προσέξουν είναι οι ψηλότεροι και βαρύτεροι αναβάτες με τα μαλακά τους μόρια να κουράζονται γρηγορότερα από το επιθυμητό. Θα τους απασχολήσει επίσης και η κατηφορική κλίση της σέλας που περιορίζει την κίνησή τους πάνω στη μοτοσικλέτα. 

Η γενικότερη θέση οδήγησης όμως είναι απολύτως αποδεκτή  και η σέλα –που εύκολα μπορεί να έρθει στα μέτρα σας- δεν είναι ικανή να χαλάσει την πολύ καλή εικόνα της μοτοσικλέτας σε αυτόν τον τομέα. Η ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων είναι σχετικά μεγάλη σε μέγεθος και οι πληροφορίες που παρουσιάζει είναι ευδιάκριτες. Για να αλλάξουν όμως πρέπει να πάρετε το χέρι σας από το τιμόνι καθώς τα κουμπιά έχουν ενσωματωθεί πάνω της και όχι στο αριστερό γκριπ, όπως επιτάσσει η εποχή. Τουλάχιστον βρίσκονται στις άκρες τις οθόνης και όχι χαμηλά στη μέση της κάτι που κάνει την πρόσβαση σε αυτά ταχύτερη. 
Μέση και στιγμιαία κατανάλωση αλλά ακόμη πιο σημαντικά ένδειξη αυτονομίας περιλαμβάνονται στις ενδείξεις της. Ο συνεπιβάτης θα βολευτεί στη δική του σέλα. Είναι μικρή και θα τον κρατήσει ξεκούραστο στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον και σε βόλτες που δεν ξεπερνούν τη μία ώρα, καθώς δεν έχει και από πού να πιαστεί.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ