LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συνολικά καλή απόδοση από τα φρένα. Χωρίς αρχικό δάγκωμα και δύναμη που επαρκεί για να οδηγήσετε και με σπορ ρυθμό. Πολύ καλή η λειτουργία του ABS.

Πλαίσιο-φρένα- αναρτήσεις: Δοκιμασμένες λύσεις

Η προσιτή τιμή για Made in Japan μοτοσικλέτα, έγινε εφικτή με τη χρήση περιφερειακών (αναρτήσεις, φρένα) που έχουμε δει και σε παλιότερα μοντέλα της Suzuki. “Αφού δουλεύουν γιατί να μην γλιτώσουμε χρήματα από εκεί” σκέφτηκαν οι Ιάπωνες, δεν θυσίασαν την ποιότητα, και καλά έκαναν, για μια καθημερινή μοτοσικλέτα που απευθύνεται στο ευρύ κοινό. 
Έτσι μπροστά βλέπουμε το συμβατικό πιρούνι του Gladius με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., άνευ ρυθμίσεων, ενώ το αμορτισέρ ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτισή του. 

Στα φρένα, οι διπίστονες δαγκάνες είναι της Tokico και συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 290 χλστ. Από τον εξοπλισμό δεν απουσιάζει ούτε το ABS, το οποίο είναι μια ολοκαίνουρια μονάδα της Nissin, σχεδόν ένα κιλό ελαφρύτερη από εκείνη του προηγούμενου μοντέλου. Πολλές μικρές αλλαγές που φτάνουν τις 70 είχαμε στο πλαίσιο της μοτοσικλέτας!  Αποτέλεσμα ήταν να μειωθεί το βάρος του, να γίνει πιο λεπτό το SV και να πέσει το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας κατά οχτώ ολόκληρα κιλά, στην έκδοση με το ABS. 

Ουσιαστικές αλλαγές στη γεωμετρία δεν υπήρξαν με το μεταξόνιο να παραμένει στα 1.445 χλστ., όπως και η κάστερ στις 25 μοίρες, ενώ πολύ μικρή αύξηση έχουμε στο ίχνος που έφτασε στα 106 από 104 χλστ.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ