Με μία πρώτη ματιά, η όψη της Daytona Explorer 125 μπορεί να σε ξεγελάσει, αφού το μπροστινό μέρος είναι αρκετά «φουσκωμένο», γεγονός που δε θυμίζει σε τίποτα την λεπτοκαμωμένη εμφάνιση των μικρών 125. Αντιθέτως, διαθέτει αρκετά στοιχεία εμπνευσμένα από τα μεγάλα γερμανικά δικύλινδρα boxeradventure, τις μοτοσυκλέτες που θέσπισαν τα στάνταρ στην κατηγορία αυτή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ο μπροστινός ασύμμετρος προβολέας τεχνολογίας LED που σε συνδυασμό με το ψηλό ρύγχος και τη φιμέ ζελατίνα, θα κάνει πολλούς στο φανάρι να αναρωτηθούν. Το ρεζερβουάρ με τη σειρά του προσδίδει όγκο με τη χωρητικότητά του να αγγίζει τα 15 λτ., ένα νούμερο που δε συναντάς εύκολα στα 125 κ.εκ.
Τα προστατευτικά κάγκελα χαμηλά στον κινητήρα, η αρκετά πρακτική σχάρα, οι χούφτες στο τιμόνι και το ανάποδο μπροστινό αποτελούν ένα σημαντικό «μπόνους» στον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου. Βέβαια, δε θα μπορούσε να λέει ότι είναι on-off αν δεν είχε και τους ανάλογους «χωμάτινους» τροχούς. Για το λόγο αυτό, η Daytona εξοπλίζει το Explorer 125 με ακτινωτές ζάντες 19” εμπρός - 17” πίσω και ελαστικά με on-off χάραξη.