Μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας με παρόμοιες διαστάσεις σχεδόν μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Η θέση οδήγησης του Daytona Explorer 125 έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μην «ξενίσει» κανένα αρχάριο αναβάτη αλλά και κανένα έμπειρο, αφού ο καθένας θα αισθανθεί οικεία στη σέλα του. Το τιμόνι βρίσκεται στο κατάλληλο ύψος με τα χέρια να σχηματίζουν σχετικά μεγάλη περιεχόμενη γωνία λόγω του μεγέθους του, ενώ ο αναβάτης κάθεται σχετικά χαμηλά και μέσα στη μοτοσυκλέτα, αφούηαπόσταση από το έδαφος βρίσκεταιστα 850 χλστ. Τα μαρσπιέ του αναβάτη βρίσκονται λίγο πιο μπροστά από τη θέση του, δημιουργώντας έτσι ένα ξεκούραστο εργονομικότρίγωνο.
Με τη σειρά της, η σέλα έχει αρκετόαφρώδες για να σε κρατήσει άνετο στην πολύωρη οδήγηση ακόμα και μέσα στην πόλη, με τον πίσω συνεπιβάτη να κάθεται λίγο ψηλότερα έχοντας όμως στη διάθεσή του τις αρκετά πρακτικές χειρολαβές. Ο οδηγός λαμβάνει την απαραίτητη πληροφόρηση μέσω ευανάγνωστων αναλογικών οργάνων, ενώοι διακόπτες είναι απλοί και εύκολοι στη λειτουργία τους.