Το διπλό φαινόμενο που παρουσίασε φέτος η Kawasaki ονομάζεται H2 και H2R. Στην κεντρική ιδέα έχουμε τον κινητήρα του ZX-10R με σημαντικές τροποποιήσεις. Αρχικά του ρίχνουμε τη συμπίεση στο
8,5:1 γιατί του έχουμε προσθέσει έναν υπερσυμπιεστή, ειδικά κατασκευασμένο για
την περίσταση. Μετά αλλάζουμε τον ψεκασμό με 50άρια σώματα, προσθέτουμε ένα
αγωνιστικού τύπου κιβώτιο και, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής της Kawasaki, ένα quickshifter. Όλα αυτά τα κρεμάμε
σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα σε πράσινο και τα παντρεύουμε με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι
από αλουμίνιο. Κλείνουμε με διαστημικής σχεδίασης φέρινγκ, το αγωνιστικό
πιρούνι της Kayaba (KYB) με τίτλο AOS-II, δισκάρες 330 χιλιοστών με ακτινικές Bremboκαι
το προηγμένο ABS της Kawasakiπου
ονομάζεται KIBS.
Για το κάτι παραπάνω υπάρχει το μονάκριβο H2R. Δε βγάζει πινακίδα, αλλά μπορεί να βγάλει το παιδί μέσα από
οποιονδήποτε. Ξεχωρίζει από τα ανθρακονημάτινα πτερύγια που το κρατούν από το
να πετάξει, την αγωνιστική εξάτμιση εξ ολοκλήρου από τιτάνιο, καθώς και ένα
σκασμό τροποποιήσεις στον κινητήρα για να μπορεί να αντέχει μια απόδοση 310
ίππων.