Ήταν μεγάλη χαρά και τιμή για εμάς μας, όταν μάθαμε ότι στον στόλο του περιοδικού, θα προστεθεί ένα καινούργιο SV 650 ABS της Suzuki και μάλιστα θα μείνει μαζί μας καθ`όλη τη διάρκεια του Αυγούστου. Αυτό σήμαινε ένα πράγμα: διακοπές μαζί του.
Μπορεί μια μεσαίου κυβισμού, γυμνή μοτοσυκλέτα να μην είναι στις πρώτες επιλογές εκείνου, που θέλει να ταξιδέψει και να εξερευνήσει μακρινές παραλίες στις καλοκαιρινές του διακοπές. Το SV 650, όμως, μας εξέπληξε ευχάριστα, καθώς ανταποκρίθηκε περίφημα στο ρόλο του και ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μας.
Το παραλάβαμε μεσημέρι από τις εγκαταστάσεις της Suzuki. Το σκοτάδι στο υπόγειο δροσερό πάρκινγκ, δεν βοηθούσε στο να αναδειχθούν τα χρώματα και η σιλουέτα του, κάτι που άλλαξε αμέσως, μόλις το χτύπησε το φώς του καυτού ήλιου, που έλαμπε πάνω από την Αθήνα στα τέλη του Ιουλίου. Οι σκουρόχρωμες μπλε ζάντες του ταιριάζουν αρμονικά με το λευκό ρεζερβουάρ με τις δύο όμορφες μπλε ρίγες στο πάνω μέρος του. Η συνολική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας είναι, σε γενικές γραμμές, μίνιμαλ και δίνει την εντύπωση ότι δεν υπάρχει τίποτα περιττό πάνω της και διαθέτει τα απολύτως απαραίτητα. Ο μεγάλος, στρογγυλός προβολέας με το χρωμιομένο στεφάνι, αποτείνει φόρο τιμής στα SV των προηγούμενων δεκαετιών, αλλά η μοντέρνα αιχμηρή ουρά με το διπλό φωτιστικό σώμα, δίνει μια σύγχρονη, σπορ νότα αντίστοιχη των supersport μοντέλων της εταιρείας.
Τις επόμενες ημέρες, το οδηγικό μενού περιελάμβανε απογευματινές εξορμήσεις στα περίχωρα της Αθήνας με στόχο να γνωριστούμε με το SV 650 και να απομακρυνθούμε λίγο από την αποπνικτική ζέστη του κέντρου της Αθήνας. Πρώτος προορισμός ήταν ο Υμηττός. Οι αργές, συνεχείς στροφές μέχρι τις κεραίες στην κορυφή, ήταν απολαυστικές, καθώς η κατανομή των μαζών της μοτοσυκλέτας έχει γίνει πολύ προσεκτικά και το βάρος της εξαφανίζεται. Σύντομη στάση για να απολαύσουμε τη δροσιά και τη θέα και ξεκινάμε την κατάβαση, ενώ έχει αρχίσει να σουρουπώνει. Ο μπάσος ήχος της εξάτμισης διαταράσσει ευχάριστα την ησυχία που επικρατεί.
Το SV 650 έχει τη μαγική ικανότητα να σε κάνει να θέλεις να πάς βόλτα μαζί του. Έτσι, την επόμενη ημέρα ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμά του και ανεβήκαμε στην Πεντέλη περνώντας μέσα από τον Διόνυσο. Η κίνηση στους δρόμους ήταν ελάχιστη μιας και για πολλούς οι καλοκαιρινές διακοπές είχαν ήδη ξεκινήσει. Η καλή άσφαλτος, ανεβαίνοντας το βουνό, σε συνδυασμό με τις συνεχείς στροφές μας έκανε να ανεβάσουμε λίγο το ρυθμό και να δούμε πώς συμπεριφέρεται η μοτοσυκλέτα υπό πίεση.Ο ελαστικός και ροπάτος κινητήρας των 645 κυβικών ανεβάζει στροφές αδιαφορώντας για την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο και η μοτοσυκλέτα ανταποκρίνεται άμεσα, αλλάζοντας εύκολα κατεύθυνση ακόμα και πλαγιασμένη στο κέντρο της στροφής, αν χρειαστεί.
Η τελευταία βόλτα εντός Αττικής θα ήταν και η πιο μακρινή, αφού το «κορίτσι» ήθελε θάλασσα. Προορισμός ήταν ο Σχοινιάς με ενδιάμεσους σταθμούς τη Σταμάτα και το φράγμα του Μαραθώνα. Πάντα η οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι απολαυστική εκτός του αστικού κέντρου, πόσο μάλλον όταν συνδυάζεται με το καταπράσινο περιβάλλον. Οι στάσεις για να απολαύσουμε το τοπίο ήταν πολλές και βλέπουμε ότι δεν χρειάζεται να απομακρυνθείς πολύ από την Αθήνα για να βρεθείς σε εντελώς διαφορετικό σκηνικό. Μια μεσαίου κυβισμού γυμνή μοτοσυκλέτα σαν τη Suzuki SV 650 είναι ιδανική για τέτοιου είδους εξορμήσεις. Χάρη στην υψηλή ροπή του κινητήρα, οι αλλαγές ταχυτήτων στο θετικό κιβώτιο είναι ελάχιστες και ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί σε χαμηλές στροφές, χαλαρώνοντας τον αναβάτη και επιτρέποντάς του να απολαύσει τη διαδρομή.
Η ώρα των διακοπών είχε, επιτέλους, φτάσει για εμάς και ανυπομονούσαμε να ταξιδέψουμε με το Suzuki. Ένα μαγνητικό tank bag κι ένα μεγάλο σακίδιο χώρεσαν όλα τα απαραίτητα πράγματα. Ο τελικός προορισμός θα ήταν η Κύμη, το «μπαλκόνι του Αιγαίου», στην κεντρική Εύβοια. Με το σύστημα Easy Start, ένα πάτημα στο κουμπί της μίζας είναι αρκετό για να μπει σε λειτουργία ο κινητήρας. Τα πρώτα χιλιόμετρα θα γίνουν στην εθνική οδό, αν και θα μπορούσαμε να την αποφύγουμε περνώντας με ferry boat στην Εύβοια. Δεν το επιλέγουμε, γιατί θέλουμε να οδηγήσουμε περισσότερο το Suzuki. Ο αέρας είναι δυνατός στη εθνική και η απουσία ζελατίνας, μας αναγκάζει να πηγαίνουμε με χαμηλότερες από το φυσιολογικό ταχύτητες.
Δεν έχουμε, όμως, απαιτήσεις κάλυψης από τον αέρα σε μια γυμνή μοτοσυκλέτα. Κάνουμε υπομονή μέχρι να βρεθούμε στη Χαλκίδα, όπου ξεκινάει ο επαρχιακός δρόμος. Εκεί, οι ταχύτητες ανεβαίνουν και η ανάρτηση αποδεικνύεται ιδανική, αφού καταπίνει τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να τις μεταφέρει στον αναβάτη. Μια σύντομη στάση για ξεκούραση και ανεφοδιασμό στη Αμάρυνθο, είναι απαραίτητη μιας και η σέλα είναι κάπως σκληρή και θα χρειαζόταν λίγο περισσότερο αφρώδες. Ο χρόνος και τα χιλιόμετρα περνούν γρήγορα και απολαυστικά πάνω στο SV και δεν αργούμε να φτάσουμε στην όμορφη Κύμη, που συνδυάζει ιδανικά βουνό και θάλασσα.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας εκεί θα εξορμήσουμε σε παραλίες προσβάσιμες όχι μόνο από άσφαλτο, αλλά και από χώμα. Στη δεύτερη περίπτωση είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, καθώς πρόκειται για μια αμιγώς ασφάλτινη μοτοσυκλέτα με αντίστοιχης φιλοσοφίας ελαστικά. Κινούμαστε με χαμηλή και σταθερή ταχύτητα χάρη στη βοήθεια του συστήματος Low RPM Assist, που ανεβάζει λίγο τις στροφές του κινητήρα και αποτρέπει το σβήσιμό του. Οι παραλίες της Μουρτερής και του Μετοχίου είναι ιδανικές για κάποιον που δεν του αρέσει ο συνωστισμός και δεν τον πειράζει να απομακρυνθεί λίγο από το κέντρο της Κύμης. Οι βόλτες για εξερεύνηση των γύρω περιοχών γίνονταν όλο και πιο μακρινές χωρίς να ανησυχούμε για το γεγονός ότι τα βενζινάδικα είναι ελάχιστα, αφού η αυτονομία του είναι κοντά στα 300 χιλιόμετρα παρά το ρεζερβουάρ των 13,8 λίτρων. Πολύ χρήσιμη στις διακοπές σε άγνωστα μέρη, είναι και η ένδειξη της αυτονομίας που διέθετε το SV, για να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή πόσα χιλιόμετρα ακόμα μπορούμε να κάνουμε.
Όπως πάντα, οι ημέρες των διακοπών πέρασαν πολύ γρήγορα και η ώρα της επιστροφής είχε φτάσει, οπότε με βαριά καρδιά πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Το Suzuki SV 650 ήταν ο ιδανικός σύντροφος για τις καλοκαιρινές μας διακοπές.Η ελάχιστη κατανάλωσή που μετρήσαμε ήταν 3,77 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ στο κέντρο της πόλης, δεν ξεπέρασε τα 4,2. Μια πάρα πολύ καλή επίδοση, αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για ένα κινητήρα απόδοσης 75 ίππων. Βοήθησε κι αυτό με τον τρόπο του στο να περιορίσουμε τα έξοδα των διακοπών. Ένα ακόμα καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του, ήδη σκεφτόμαστε το επόμενο.