LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δυνατός κινητήρας με ελαφριά αίσθηση

Κινητήρας

Ο V2 των 1200 κ.εκ. με το ηλεκτρονικό γκάζι (ride by wire) έρχεται πρακτικά απείραχτος από τη βασική έκδοση, αλλά καθώς φορά μια λίγο διαφορετική εξάτμιση σημειώνουμε έναν πιο γεμάτο, μπάσο ήχο και μια μικρή τόνωση στις χαμηλομεσαίες.
Τα ηλεκτρονικά του περιλαμβάνουν τρεις χαρτογραφήσεις, Sport, Touring και Rain. Η πρώτη βγάζει τη μέγιστη απόδοση, ενώ η δεύτερη λειαίνει την απόδοση δίχως μείωση στην ισχύ ώστε το άνοιγμα του γκαζιού να είναι πιο γλυκό. Στην τρίτη περίπτωση έχουμε σημαντικό περιορισμό στους 100 ίππους και ανάλογα ήπια απόδοση.

Παράλληλα, η Aprilia εφοδιάζει το Caponord με traction control που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθώς και με cruise control που λίγες ευκαιρίες έχει να φανεί χρήσιμο σε χώρες με οδικό δίκτυο σαν της Ελλάδας.
Κατά τη δοκιμή μας η μέση κατανάλωση του κινητήρα κυμάνθηκε κατά μέσο όρο στα 7,4 λίτρα ανά εκατοντάδα χιλιομέτρων, ποσό άκρως οικονομικό. Αυτή η οικονομία πηγάζει από το γεγονός πως το γρανάζωμά του είναι σχετικά μακρύ και η ροπή του χορταστική. Αυτό σημαίνει πως τα χιλιόμετρα στο κοντέρ μαζεύονται γρήγορα σε οποιαδήποτε περίπτωση, ακόμη και στην πόλη, ενώ μπορεί να ταξιδεύει σε σχετικά χαμηλές στροφές με υψηλή ταχύτητα.

Το πολύ καλό προσόν των ηλεκτρονικών του Caponord είναι πως οι ρυθμίσεις μένουν στη μνήμη και δεν κάνουν reset όποτε σβήνει ο κινητήρας. Αυτό ταυτόχρονα θέλει και προσοχή, αν βγάλεις το aTC για δοκιμή να θυμηθείς να το επαναφέρεις.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ