LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο μηχανισμός του ADD στην κεφαλή του πιρουνιού

Πανίσχυρο το πακέτο της Brembo, όσο και φιλικό στη χρήση με το άριστο ABS

Το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο αμορτισέρ έχει μόνο προφόρτιση και επαναφορά. Αρκούν με το παραπάνω

Αναρτήσεις-Φρένα

Ο αναμφίβολος πρωταγωνιστής του Caponord Rally είναι οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις ADD που αναλαμβάνουν το πιρούνι και το αμορτισέρ. Ο κεντρικός τους υπολογιστής λαμβάνει δεδομένα και ρυθμίζει τη δυναμική τους συμπεριφορά 100 φορές το δευτερόλεπτο, στο μπροστινό καθορίζοντας όλες τις παραμέτρους του, ήτοι αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς και προφόρτιση, ενώ στο αμορτισέρ μόνο προφόρτιση και επαναφορά. Σύμφωνα με την Aprilia στόχος είναι η άνεση περισσότερο από τη σπορ συμπεριφορά, εξυπηρετώντας τη λογική της μοτοσικλέτας. Κανείς δε θα ήθελε εδώ ένα σύστημα αναρτήσεων «τσιμέντο», ούτε στην πόλη, ούτε στο ταξίδι αλλά ούτε και στο χώμα θα προσέφερε ρεαλιστικά οφέλη κάτι τέτοιο.

Στα φρένα η Aprilia χρησιμοποιεί ένα δικάναλο ABS με δύο στάθμες παρεμβατικότητας και με δυνατότητα απενεργοποίησης, ώστε να μπορεί κάποιος να φρενάρει και στο χώμα - αλλά και να παίξει πιο επιθετικά στην άσφαλτο εφόσον το επιθυμεί.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ