Ο κινητήρας είναι ίδιος και απαράλλαχτος με τον απολαυστικό κινητήρα που γνωρίσαμε στο 390 Duke. Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, ψεκαστός, 4βάλβιδος, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, με χωρητικότητα 375κ.εκ., και βάρος μόλις 36 κιλών! Αποδίδει 44 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. με ροπή 3,6 Kgm / 7.250 σαλ., με τον κύλινδρο να έχει υποστεί επίστρωση Nikasil, και με τα ποτηράκια βαλβίδων να διαθέτουν επίστρωση DLC (Diamond like carbon) για μεγαλύτερη αντοχή. Ο κινητήρας του RC 390 χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για βελτιωμένη λίπανση, ενώ έχει ξηρό κάρτερ, και φυσικά τριοδικό καταλύτη. Το εξατάχυτο close-ratio κιβώτιο έχει σχεδιαστεί για τη βέλτιστη εκμετάλλευση της δύναμης, αλλά και για εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Σημειώστε πως το RC 390 διαθέτει ακριβώς την ίδια κλιμάκωση κιβωτίου, την ίδια πρωτεύουσα και την ίδια τελική μετάδοση με το 390 Duke.
Η αίσθηση που δίνει στην οδήγηση ο κινητήρας αυτός θυμίζει ελαφρά καθαρόαιμη μοτοσικλέτα, με σχετικά ακανόνιστη λειτουργία στις χαμηλές στροφές, δυνατές μεσαίες, και λύσσα ψηλά, που μαζί με το μικρό συνολικό βάρος θα κάνει χοντρές εκπλήξεις σε πολύ κόσμο. Στις κρύες συνθήκες θέλει ένα καλό πρωινό ζέσταμα για να μην κάνει “τσαφ” και σβήσει, αλλά και για να αποκτήσει τη στρωτή λειτουργία που παρουσιάζει κατόπιν. Η μίζα είναι δυνατή, ενώ μας φάνηκε πως λειτουργούσε καλύτερα από του Duke, ενώ ο αντικραδασμικός άξονας μειώνει στο ελάχιστο τους κραδασμούς. Άψογος ο ψεκασμός και αμόλυντη / ανόθευτη από ride by wire η αποστολή των εντολών του αναβάτη σε εκείνον.