'Ακαμπτο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, στιβαρό αλουμινένιο ψαλίδι με τις ενισχύσεις στο εξωτερικό του μέρος, ανάποδο πιρούνι 43 χλστ. από την WP και πίσω μονό αμορτισέρ PDS χωρίς μοχλικό, ξανά από τη WP. Σκέφτεστε κάτι καλύτερο; Εμείς όχι. Μπορεί οι αναρτήσεις να μη ρυθμίζονται, πέρα από την προφόρτιση πίσω (10 θέσεις), όμως το setup τους είναι πάρα πολύ καλό, καθώς δίχως να είναι “τσιμέντο” προσφέρει ιδανική ισορροπημένη απόδοση ανάμεσα σε άνετη καθημερινή μετακίνηση, και σε sport κράτημα.
Οι αλλαγές στη γεωμετρία σε σχέση με το Duke αρκετές, και μαζί με το φέρινγκ και τα κλιπόν, αποτελούν τη μεγάλη διαφοροποίηση σε σχέση με το γυμνό μοντέλο της ΚΤΜ. Η μικρότερη διαδρομή μπροστά, το κοντύτερο μεταξόνιο, η πιο απότομη γωνία κάστερ, το μικρότερο ίχνος και η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος έχουν τα εξής αποτελέσματα: ελαφρώς πιο νευρική γεωμετρία, πιο σκυφτή θέση οδήγησης, αυξημένη ευελιξία / ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης, και μεγαλύτερες κλίσεις πριν βρουν τα μαρσπιέ στην άσφαλτο. Όλα για τα μάτια της πίστας, των επιδόσεων, και για μια μικρή αλλά χορταστική racing γεύση, που φέρνει στο μυαλό -έστω και αμυδρά- τον πιο hardcore, racing αδελφό της Moto3 κατηγορίας.
Ίδια με του Duke είναι και τα φρένα της Bybre (θυγατρική της Brembo), με δίσκο-ταψί 300χλστ. εμπρός, που συνδυάζεται με ακτινική, τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, μεταλλικό σωληνάκι φρένου και δικάναλο (διαφορετικό κανάλι για κάθε τροχό) ABS της Bosch, που μπορεί να βγει εκτός λειτουργίας με το πάτημα ενός κουμπιού. Πίσω το πακέτο πέδησης συμπληρώνεται με ένα ακόμη δισκόφρενο 230χλστ., επίσης μεταλλικό σωληνάκι και ABS. Αξίζει να τονίσουμε το πόσο καλά ταιριάζουν στο σύνολο τα ελαστικά Metzeler Sportec, που ζεσταίνονται γρήγορα, γραπώνουν την άσφαλτο, ανεξαρτήτως την ποιότητα της, και δεν την αφήνουν με τίποτα, ενώ δεν φθείρονται και εύκολα, προσφέροντας άριστη μακροζωία!