Ο κινητήρας προέρχεται από το προηγούμενο Z1000SX, που φόραγε το μοτέρ του... προηγούμενου Ζ1000, αλλά είχε δεχθεί κάποιες βελτιώσεις το 2013, για καλύτερη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών, τσιμπώντας και 4 έξτρα αλογάκια στη μέγιστη ανακοινώσιμη ιπποδύναμη (142 αντί για 138 του προηγούμενου Ζ). Βελτιωμένη είναι η πιο άμεση απόκριση, ενώ εμφανής είναι η βελτίωση στις επιταχύνσεις, με το νέο, κοντύτερο γρανάζωμα. Οι σχεδιαστές έβαλαν το χεράκι τους και στον ήχο, που είναι ίσως ο πιο άγριος, μπάσος, μεστός, απολαυστικός, χορταστικός και ανατριχιαστικός που έχετε ακούσε ποτέ από τετρακύλινδρο μοτέρ παραγωγής! Δεν θα χορταίνετε να τον ακούτε, ειδικά στις ξερογκαζιές, ακόμα και με πολύ χαμηλές στροφές, όχι μόνο δεν είναι ενοχλητικός, αλλά θα γεμίσει θαυμασμό ακόμα και τους πλέον άσχετους περαστικούς! Έχει ένα μικρό τίναγμα στο άνοιγμα του γκαζιού από τέρμα κλειστό, όμως όχι τόσο ώστε να γίνει ενοχλητικό. Κάποιοι υψίσιχνοι κραδασμοί θα περάσουν σε ένα σημείο του φάσματος στη σέλα, γαργαλώντας σας, και σπρώχνοντας σας να αλλάξετε ταχύτητα, αλλά κατά τα άλλα, η λειτουργία του μοτέρ είναι υποδειγματική παντού, και σε όλες τις συνθήκες. Το γκάζι είναι αρκουδιάρικο, ηλεκτρικό, και όσο ανοίγετε, τόσο μεγαλώνει και το χαμόγελο μέσα από το κράνος. Ο συμπλέκτης είναι κάπου ανάμεσα στο “σχετικά ελαφρύς” και στο “κάπως βαρύς”, όλα εξαρτώνται από την ώρα που οδηγείς, και τις συνθήκες. Στην πόλη θα κουράσει μόνο μετά από πολλή ώρα οδήγηση στο κέντρο, με πολλές αλλαγές. Το κιβώτιο πάντως είναι θετικό, ακριβές και αθόρυβο. Όσον αφορά στα ηλακτρονικά βοηθηματα, συνηθισμένα πλέον σε όλες τις κατηγορίες μοτοσικλετών, εδώ αυτά λάμπουν διά της απουσίας τους. Ούτε ride by wire έχουμε στο γκάζι, ούτε επιλογή διαφορετικών χαρτογραφήσεων, ούτε καν Traction Control. Το τελευταίο είναι το μόνο που μας έλλειψε, ειδικά μέσα στους άθλιους αθηναικούς δρόμους, που δεν αφήνουν τα σκληρά ελαστικά να ζεσταθούν. Εκεί απαιτείται πολύ-πολύ ελαφρύ χέρι στο γκάζι όταν στρίβετε, γιατί μια ελαφρώς απότομη περιστροφή του γκαζιού είναι αρκετή για να κάνει το πίσω ελαστικό να χάσει το φως του, οδηγώντας σας σε... Supermotard καταστάσεις. Η μεγαλύτερη ισχύς, και το κοντύτερο γρανάζωμα έχουν αυξήσει ελαφρώς την κατανάλωση καυσίμου, κι ευτυχώς που η Kawasaki αύξησε τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 17 λίτρα, γιατί αν κυκλοφορείτε τέρμα γκάζι, τότε θα δείτε εύκολα -εύκολα όμως- την κατανάλωση να ξεπερνάει τα 10 λίτρα στα 100. Αν είστε πιο μετρημένοι, εκείνη θα φτάσει ακόμα και τα 7 λίτρα στα 100, επιβραβεύοντας σας για την ώριμη οδήγηση σας.
Στα σκαριά υβρίδιο ηλεκτρικού scooter-μοτοσυκλέτας από BMW και TVS
ESF Tiger MT-5: Με κινητήρα 2.600W και αυτο-φόρτιση
Παπί ή Scooter - Ποιο είναι το ιδανικό για delivery;
CFMoto 750 SR-R 2025: Νέα τετρακύλινδρη με αεροδυναμικό κάλυμμα πίσω τροχού
Honda PCX 160 2025: Νέο μοντέλο καταχωρήθηκε με κινητήρα 157 κ.εκ.
Αποστολή Yamaha TMAX Tech Max 2025
BMW R 1300 R: Νέο σπορ roadster με boxer κινητήρα και απόδοση 145 ίππους
Suzuki GSX-S 1000GX - Υποψήφια για Best Moto by LS2
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγη;
Mid season γάντια μηχανής Ixon Skeid Black με προστασία και αδιαβροχοποίηση
Τώρα με Aμεση Επιδότηση τα μοντέλα KAWASAKI Ninja 7 Hybrid / Z7 Hybrid και Ninja e-1 / Ze-1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr