Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, 2ΕΕΚ, Y/Ψ, 4β |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
|
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
72x61.2 |
|
|
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
27,62/9,700 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,3/8.200 |
|
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 38 χλστ. |
|
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
11 |
|
|
Κατανάλωση
(lt/100χλμ) |
4,3 |
|
|
Βάρος γεμάτο (kg) |
148 |
|
|
Τελική ταχύτητα (χλμ) |
151 |
|
|
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου χωροδικτύωμα |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
|
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ Uni-Trak, ΠΕ |
|
|
Διαδρομή |
116 |
|
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290, 2Ε |
|
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220, 2E |
|
|
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ελαστικό Ε |
Dunlop TT 900 100/80-17 |
|
|
Ελαστικό Π |
Dunlop TT 900 130/70-17 |
|
|
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
1.935 |
|
|
Πλάτος
(χλστ.) |
700 |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.330 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
|
|
|
|
||
Εξοπλισμός |
|
||
ABS |
_ |
||
Μίζα |
Υ |
||
Μανιβέλα |
_ |
||
Στροφόμετρο |
Y |
||
Κοντέρ |
Y |
||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
||
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
||
Φέρινγκ |
Y |
||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
||
Κεντρικό σταντ |
_ |
||
Πλάγιο σταντ |
Y |
||
Σχάρα |
_ |
||
Κλειδαριά κράνους |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Yamaha Ray ZR - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
QJMOTOR SRV600V: Με κινητήρα V4 ευχόμαστε να το δούμε στην Ευρώπη
Στα σκαριά υβρίδιο ηλεκτρικού scooter-μοτοσυκλέτας από BMW και TVS
ESF Tiger MT-5: Με κινητήρα 2.600W και αυτο-φόρτιση
Παπί ή Scooter - Ποιο είναι το ιδανικό για delivery;
Hokuto: Μια Moto Guzzi SP3 1000 από τη Monza που κλείνει το μάτι στην Ιαπωνία
Νέα μοντέλα Piaggio & Vespa στη Μoto Tσαραμιάδης
Νταής Θωμάς: Γνήσια ανταλλακτικά, αξεσουάρ και είδη ένδυσης KTM / Ducati
Νέες τιμές Yamaha: Στα 19.600 ευρώ το πλουσιότερο Tracer 9 GT+
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr