Με την προσθήκη του ABS και του ASR στον στάνταρ εξοπλισμό της ηVespa GTS περνά σε νέο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας και γίνεται μέλος ενός πολύ μικρού club που περιλαμβάνει scooter μόνο του ομίλουPiaggio! Πλέον μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το σπιρτόζικο σε απόδοση μοτέρ και την αξεπέραστη ευελιξία της GTS και να κινηθείτε με ταχύτατους ρυθμούς στο κέντρο της πόλης με τους καθρέπτες και τη κοινή λογική να αποτελούν τα μοναδικά εμπόδια. . Ειδικά τώρα με το ABSκαι το ASR που υπάρχει ένα επιπλέον δίχτυ ασφάλειας. Οι πολύ γρήγορες επιταχύνεις της Vespa και οι αντίστοιχες αντιδράσεις της δίνουν γενικότερα μια σπορ και ευχάριστη αίσθηση και ανεβάζουν την διάθεση άσχετα με την κίνηση που επικρατεί. Οι μικροί τροχοί και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού συνδυάζονται εξαιρετικά με το άκαμπτο πλαίσιο, και το χαμηλό για την κατηγορία βάρος, και σας δίνουν τη δυνατότητα να κινηθείτε σα δαιμονισμένοι, αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε βέβαια είναι να κινηθείτε με φυσιολογικό ρυθμό και να αφήσετε τους υπόλοιπους να απολαύσουν λίγο περισσότερο τις γραμμές της GTS και το νέο μπλε χρώμα που αποτελεί πραγματικό μαγνήτη για τα βλέμματα. Η μεγάλη Vespa δεν θα πει όχι ούτε στον αυτοκινητόδρομο όπου δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα με τις ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει όσον αφορά τη σταθερότητά της. Παράλληλα καταφέρνει να διατηρεί σχεδόν στον ίδιο βαθμό την ταχύτητα με την οποία μπορεί να αλλάξει κατεύθυνση ακόμη και κοντά στην τελική της! Λόγω έλλειψης προστασίας βέβαια, η ταχύτητα σε αυτές τις συνθήκες περιορίζεται στα 110-120 χλμ./ώρα, μια ταχύτητα που η GTS διατηρεί με άνεση και με δεύτερο άτομο στη σέλα.
Yamaha XSR 900: Με καινούργια οθόνη και σέλα για το 2025
QJMOTOR SRK 125 S: Streetfighter 125ρι στην Α1 κατηγορία
Top 5 «χειμωνιάτικα» αξεσουάρ μοτοσυκλέτας και scooter
Τα πιο δυνατά μικρά Supersport στην Α2 κατηγορία
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel : 45 λίτρα πρακτικότητας σε ανθεκτική κατασκευή
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr