LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το μονοκύλινδρό μοτέρ χάρη και στην ιδανική κλιμάκωση του κιβωτίου προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις στην GTS.

Οδηγώντας: Νέα επίπεδα ασφάλειας

Με την προσθήκη του ABS και του ASR στον στάνταρ εξοπλισμό της ηVespa GTS περνά σε νέο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας και γίνεται μέλος ενός πολύ μικρού club που περιλαμβάνει scooter μόνο του ομίλουPiaggio! Πλέον μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το σπιρτόζικο σε απόδοση μοτέρ και την αξεπέραστη ευελιξία της GTS και να κινηθείτε με ταχύτατους ρυθμούς στο κέντρο της πόλης με τους καθρέπτες και τη κοινή λογική να αποτελούν τα μοναδικά εμπόδια. . Ειδικά τώρα με το ABSκαι το ASR που υπάρχει ένα επιπλέον δίχτυ ασφάλειας. Οι πολύ γρήγορες επιταχύνεις της Vespa και οι αντίστοιχες αντιδράσεις της δίνουν γενικότερα μια σπορ και ευχάριστη αίσθηση και ανεβάζουν την διάθεση άσχετα με την κίνηση που επικρατεί. Οι μικροί τροχοί και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού συνδυάζονται εξαιρετικά με το άκαμπτο πλαίσιο, και το χαμηλό για την κατηγορία βάρος, και σας δίνουν τη δυνατότητα να κινηθείτε σα δαιμονισμένοι, αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε βέβαια είναι να κινηθείτε με φυσιολογικό ρυθμό και να αφήσετε τους υπόλοιπους να απολαύσουν λίγο περισσότερο τις γραμμές της GTS και το νέο μπλε χρώμα που αποτελεί πραγματικό μαγνήτη για τα βλέμματα. Η μεγάλη Vespa δεν θα πει όχι ούτε στον αυτοκινητόδρομο όπου δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα με τις ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει όσον αφορά τη σταθερότητά της. Παράλληλα καταφέρνει να διατηρεί σχεδόν στον ίδιο βαθμό την ταχύτητα με την οποία μπορεί να αλλάξει κατεύθυνση ακόμη και κοντά στην τελική της! Λόγω έλλειψης προστασίας βέβαια, η ταχύτητα σε αυτές τις συνθήκες περιορίζεται στα 110-120 χλμ./ώρα, μια ταχύτητα που η GTS διατηρεί με άνεση και με δεύτερο άτομο στη σέλα.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ