Ducati Panigale V4: Βελτιώσεις στο πακέτο των ηλεκτρονικών για το 2023
Ducati Panigale V4: Βελτιώσεις στο πακέτο των ηλεκτρονικών για το 2023
Ducati Panigale V4: Βελτιώσεις στο πακέτο των ηλεκτρονικών για το 2023
  • Ducati Panigale V4: Βελτιώσεις στο πακέτο των ηλεκτρονικών για το 2023
  • Ducati Panigale V4: Βελτιώσεις στο πακέτο των ηλεκτρονικών για το 2023
  • Ducati Panigale V4: Βελτιώσεις στο πακέτο των ηλεκτρονικών για το 2023

Ducati Panigale V4: Βελτιώσεις στο πακέτο των ηλεκτρονικών για το 2023

Το Ιταλικό εργοστάσιο αποκάλυψε τις αναβαθμίσεις που θα δεχθεί η Panigale V4 του 2023.

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Νέο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων

Ένας χρόνος πέρασε από τότε που η Ducati παρουσίασε την τρίτη γενιά της Panigale, η οποία πλέον εξοπλίζεται με V4 κινητήρα απόδοσης 213 ίππων, οπότε η λίστα των αλλαγών είναι αναμενόμενο να μην είναι πολύ μεγάλη, αλλά οι βελτιώσεις δεν είναι αμελητέες. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε νέο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων στο οποίο περιλαμβάνεται νέο σύστημα ελέγχου του φρένου κινητήρα, ενώ έχουμε περισσότερες επιλογές στις ρυθμίσεις του quickshifter και του traction control.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Περισσότερες επιλογές στη ρύθμιση του φρένου κινητήρα

Η Panigale V4 του 2023 θα διαθέτει πλέον το Engine Brake Control Evo 2, που προσφέρει 3 επίπεδα ρύθμισης του φρένου κινητήρα, ενώ δίνει την επιλογή ξεχωριστής ρύθμισης ανάλογα με την επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Λειτουργεί μάλιστα ανάλογα με το επίπεδο του φορτίου που δέχεται ο πίσω τροχός, δηλαδή επεμβαίνει λιγότερο κατά το έντονο φρενάρισμα πριν τη στροφή, ενώ σταδιακά γίνεται πιο επεμβατικό προς το κέντρο της στροφής. Στόχος σύμφωνα με τη Ducati είναι η βελτιωμένη σταθερότητα μέσα στη στροφή και η μείωση της πιθανότητας μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού.

Επαναπρογραμματισμός του quickshifter

Αλλαγές έχουν γίνει και στο λογισμικό του quickshifter για βελτιωμένη λειτουργία σε φουλ, αλλά και μερικό γκάζι. Το σύστημα λειτουργεί επεμβαίνοντας στον χρονισμό της ανάφλεξης και όχι στην τροφοδοσία κατά την αλλαγή ταχύτητας. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν «κόβει», οπότε η αλλαγή ταχύτητας γίνεται πιο ομαλά και πιο γρήγορα, χωρίς να επηρεάζεται η σταθερότητα της μοτοσυκλέτας.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »