LIVE: κίνηση στους δρόμους
Έξι Africa Twin σκαρφαλώνουν στα 21.400 μέτρα

Έξι Africa Twin σκαρφαλώνουν στα 21.400 μέτρα

Συνολικά: 4 περάσματα, 300km διαδρομή, 21.400m υψόμετρο, 8 ώρες οδήγηση
Εργοστασιακές Africa Twin χωρίς παρεμβάσεις
Τέσσερα περάσματα, το καθένα με τις δικές του προκλήσεις
Metzeler και Honda επιβεβαιώνουν τη συνεργασία τους

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Συνολικά: 4 περάσματα, 300km διαδρομή, 21.400m υψόμετρο, 8 ώρες οδήγηση

H Africa Twin φοράει Metzeler Karoo 4 και φτάνει σε δυσθεώρητα ύψη σε χρόνο ρεκόρ.
Η Metzeler βάζει για δεύτερη φορά σε απαιτητική δοκιμασία την τέταρτη γενιά του διάσημου adventure ελαστικού της, Karoo 4, ταξιδεύοντας με έξι Honda Africa Twin στην επαρχία Λαντάχ (Ladakh) στη βόρεια Ινδία. Το εν λόγω ταξίδι έρχεται να ακολουθήσει το προηγούμενο που αφορούσε τέσσερις BMW R1300GS στη Χιλή σε υψόμετρο 6.000m. Τώρα μια ακόμα πιο αυστηρή προετοιμασία έδωσε την ευκαιρία σε έξι αναβάτες να ξεπεράσουν τις δυσκολίες των μεγάλων υψομέτρων και να διασχίσουν τέσσερα περάσματα των Ιμαλαΐων συνολικής έκτασης μεγαλύτερης των 300km και συνολικού υψομέτρου 21.400 μέτρα σε χρόνο-ρεκόρ λίγο άνω των 8 ωρών.
 

Εργοστασιακές Africa Twin χωρίς παρεμβάσεις

Οι Africa Twin που χρησιμοποιήθηκαν ήταν μοντέλα παραγωγής χωρίς επιπλέον παρεμβάσεις και επρόκειτο για τις εκδόσεις ES και Adventure Sports με ελαστικά 150/70 R18 M/C 70T πίσω και 90/90 R21 M/C 54T ή 110/80 R19 M/C 59T μπροστά (ανάλογα με την έκδοση) και μοναδικό αξεσουάρ τις εξατμίσεις SC-Project από τον επίσημο τιμοκατάλογο της Honda. Οι μοτοσυκλέτες ξεχώρισαν για τη μεγάλη τους αυτονομία και για την κατευθυντικότητά τους, που συνδυάστηκε άριστα με τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης του Metzeler Karoo 4 εντός και εκτός δρόμου, σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα και με την ανθεκτικότητά του σε τριβή, κοψίματα και σκισίματα.
Η ομάδα των οδηγών αποτελούνταν από τους Carlo Fiorani (Honda) και Salvo Pennisi (Metzeler), τους δημοσιογράφους Thorsten Dentges (Motorrad) και Carlo Pettinato (Due Ruote), την οδηγό αγώνων Francesca Gasperi και τον ολυμπιονίκη και επαγγελματία οδηγό Marco Aurelio Fontana.
 

Τέσσερα περάσματα, το καθένα με τις δικές του προκλήσεις

Με εκκίνηση τη λίμνη Pangong, κοντά στα σύνορα με την Κίνα, το πρώτο πέρασμα των Ιμαλαΐων με την ονομασία Tsaga La κατακτήθηκε μετά από περίπου 70km ομαλού και σχετικά αμμώδους εδάφους. Ακολούθησε το πέρασμα Photi La, με χαρακτηριστικό τον πολύ στενό και γεμάτο στροφές βουνίσιο δρόμο με κακής ποιότητας άσφαλτο (η οποία περιστασιακά …απουσίαζε). Το υψόμετρο ανέβηκε στην περίπτωση πάνω από 5.000m, αλλά οι αναβάτες (λόγω προετοιμασίας) και οι μοτοσυκλέτες (λόγω της ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενης εισαγωγής) δεν πτοήθηκαν καθόλου. Επόμενος σταθμός το ψηλότερο από τα τέσσερα περάσματα, Umling La, στα 5.900m, που έχει τη φήμη του υψηλότερου σημείου στον κόσμο που είναι προσβάσιμο με όχημα. Τελευταία δοκιμασία στάθηκε το πέρασμα Nurbula, επίσης άνω των 5.000m, το τέλος του οποίου συνδυάστηκε με το χρονόμετρο να σταματάει στις 8 ώρες, 4 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα.
 

Metzeler και Honda επιβεβαιώνουν τη συνεργασία τους

O Salvatore Pennisi επιβεβαίωσε την αρμονική συνεργασία της Metzeler με τη Honda μετά και την προηγούμενη σχετική δοκιμασία το 2017 στα σύνορα μεταξύ Αργεντινής και Χιλής, επαίνεσε τους οδηγούς και τις μοτοσυκλέτες και επιβεβαίωσε την υπεροχή του adventure ελαστικού Karoo 4 σε πραγματικά περιπετειώδεις και αντίξοες συνθήκες.
Από την πλευρά του, ο Carlo Fiorani της Honda Ιταλίας, αφού έκανε ειδική μνοία στο περιβάλλον με τους εντυπωσιακούς ναούς, με τα πανοραμικά σκηνικά που περιμένουν πίσω από κάθε στροφή και με τα αμέτρητα και σχεδόν αδιάβατα μονοπάτια που οδηγούν στα πιο απόκρυφα σημεία της ινδικής φύσης, δήλωσε πως η συγκεκριμένη περιπέτεια θα παραμείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη τους, ως μια εμπειρία ήρθε σε πέρας χάρη στην τεχνολογική υπεροχή των μοτοσυκλετών της Honda και των ελαστικών της Metzeler.