Και οι 2 εκδόσεις (Standard και SE) θα έχουν στην καρδιά τους έναν εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα 451cc, υγρόψυκτο τετραβάλβιδο, που αποτελεί ουσιαστικά έναν υπερκυβισμένο κινητήρα 399cc που συναντάμε στις Ninja 400 και Z400. Η απόδοσή του κινείται στα πλαίσια της κατηγορίας Α2 και το Eliminator 500 βγάζει 44,3 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 42,6 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.
To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο αντλεί και αυτό έμπνευση από το Ninja. Όμως τα υπόλοιπα στοιχεία ανήκουν στην κατηγορία των cruiser, με τη θέση οδήγησης ελαφρώς γερμένη προς τα πίσω, έναν τροχό 18” μπροστά και 16” πίσω με αλουμινένιες ζάντες και ελαστικά διαστάσεων 130/70 μπροστά και 150/80 πίσω.
Το ψαλίδι πιάνει πάνω στα κάρτερ του κινητήρα, με στόχο τη μείωση βάρους και (σύμφωνα με την Kawasaki) την αύξηση της σταθερότητας. Το βάρος της Eliminator αγγίζει τα 176 κιλά (177 στην έκδοση SE), ενώ το ύψος της σέλας είναι μόλις 735mm. Σε άλλα στοιχεία διαστάσεων, το μεταξόνιο τoυ Εliminator φτάνει τα 1.520mm, με το πλάτος του να είναι 785mm.
Στον τομέα των αναρτήσεων, η Kawasaki Eliminator 500 εξοπλίζεται με δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση (διαδρομή 90mm), μαζί με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, διαμέτρου 41mm και διαδρομής 120mm. Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν δύο δίσκοι με διπίστονες δαγκάνες, 310mm μπροστά και 240mm πίσω, εφοδιασμένες με δικάναλο ABS.
Τα φωτιστικά σώματα είναι full LED, ενώ μια στρογγυλή οθόνη LCD φροντίζει για την ενημέρωση του αναβάτη, ενώ υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth, με την εφαρμογή RIDEOLOGY της Kawasaki.
Στην έκδοση SE υπάρχει και θύρα USB-C η οποία επιτρέπει την φόρτιση των συσκευών του αναβάτη. ¶λλες διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων περιλαμβάνουν ένα ειδικό χρωματισμό και πακέτο γραφικών, κάλλυμα προβολέα, φυσούνες στα καλάμια και μια σπέσιαλ σέλα δύο επιπέδων.
Η τιμή της Eliminator 500 δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να κινηθεί γύρω στα 8.000 ευρώ.