GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
  • GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
  • GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
  • GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
  • GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
  • GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ
  • GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ

GSX-8R: Συνδυασμός χρηστικότητας και σπορ επιδόσεων με 10.295 ευρώ

- Κινητήρας 776cc που αποδίδει 83 ίππους - Με Showa αναρτήσεις αντί για KYB - Στα 205 κιλά πλήρης υγρών - Ρυθμιζόμενο TCS και quickshifter 2 κατευθύνσεων

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Κινητήρας 776cc που αποδίδει 83 ίππους

Ήδη από την εισαγωγή του καινούριου V-Strom 800 DE στην αγορά, ο νέος δικύλινδρος κινητήρας 776cc της Suzuki έχει αποδειχθεί καταπληκτικός. Με μέγιστη απόδοση 83 ίππων στις 8.500 σαλ και 78 Nm ροπής στις 6.800 σαλ θα σε συναρπάσει σε στριφτερούς επαρχιακούς δρόμους με την γραμμικότητά του και την ροπάτη λειτουργία του στα χαμηλά. Με την μακριά διαδρομή εμβόλου στα 70 χλστ και την διάμετρό του στα 84 χλστ δεν είναι σχεδιασμένος για να στροφάρει σε πολύ υψηλές ταχύτητες, αλλά να χαρίζει χαμόγελα σε κυριακάτικες βόλτες αλλά και στο αστικό περιβάλλον όντας φιλικός προς τον αναβάτη.
 

Με Showa αναρτήσεις αντί για KYB

Το GSX-8R μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με το γυμνό GSX-8S με το πλαίσιο και τον κινητήρα να είναι απαράλλακτοι. Διαφορετικές όμως είναι οι αναρτήσεις αφού στο supersport τοποθετούνται Showa αντί για KYB με ίδιες όμως διαδρομές στα 130 χλστ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση πίσω. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι πλέον ένα Big Piston πιρούνι, στο οποίο η απόκριση της συμπίεσης και της επαναφοράς είναι πιο ευαίσθητες. Παράλληλα το τιμόνι αποτελείται από δύο "μισά" χυτού αλουμινίου, με την εργονομία να διαφέρει λίγο σε σχέση με αυτή του GSX-8S με το μονοκόματο σωληνωτό τιμόνι.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στα 205 κιλά πλήρης υγρών

Η νέα GSX-8R ζυγίζει 205 κιλά πλήρης υγρών, τρία κιλά περισσότερα από την γυμνή έκδοση, κάτι πολύ λογικό αφού το βάρος αυτό προστίθεται αποκλειστικά από το μεγάλο fairing. Το συνολικό ύψος του ξεπερνάει κατά 30 χλστ αυτό του γυμνού στα 1.135 χλστ ενώ είναι κατά 5 χλστ πιο στενό με πλάτος 770 χλστ. Το μεταξόνιο παραμένει στα 1.465 χλστ και το ύψος της σέλας στα 810 χλστ.
 

Ρυθμιζόμενο TCS και quickshifter 2 κατευθύνσεων

Για την Suzuki δεν σημαίνει ότι επειδή το GSX-8R ανήκει στη μεσαία κατηγορία δεν θα έχει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό αφού εξοπλίζεται με όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά που κάνουν την εμπειρία του αναβάτη πιο ασφαλή αλλά και διασκεδαστική. Μαζί με το υποχρεωτικό ABS διαθέτει Ride By Wire με 3 riding modes όπως επίσης και traction control 3 επιπέδων επεμβατικότητας το οποίο μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Ταυτόχρονα, το quickshifter δύο κατευθύνσεων αποτελεί μία πολύ ευχάριστη προσθήκη που τονώνει σε μεγάλο βαθμό τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας ενώ το παρόν δίνει φυσικά και το σύστημα easy start της Suzuki που "ξυπνάει" την μοτοσυκλέτα με ένα στιγμιαίο πάτημα του μπουτόν της μίζας