Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC
  • Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC

Η πρόταση της QJMOTOR στα Α2 Supersport: το SRK 450 RC

Υπερκυβισμένος κατά 50cc κινητήρας
Περιορισμός στα 48 άλογα για το Α2 δίπλωμα
Με μονόμπρατσο ψαλίδι
Στα 173 κιλά στεγνή με 14,5 λίτρα ρεζερβουάρ

QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!

QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας

Υπερκυβισμένος κατά 50cc κινητήρας

Το νέο SRK 450 RC της QJMOTOR ξεχωρίζει για την επιθετική του σχεδίαση που παραπέμπει σε 1000άρες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Ο κινητήρας του SRK 450 RC είναι ο 400άρης της εταιρείας που όμως έχει υπερκυβιστεί και είναι πλέον 449cc σε αντίθεση με 399cc. Για την αύξηση αυτή η QJ μεγάλωσε την διαδρομή των δύο εμβόλων του κινητήρα από τα 51,8 χλστ στα 58,4 χλστ ενώ δεν τους άλλαξε την διάμετρο των 70 χλστ.  
 

Περιορισμός στα 48 άλογα για το Α2 δίπλωμα

Το SRK 450 RC για τις χώρες εκτός Ευρώπης έχει αυξημένη ισχύ που αγγίζει τα 53 άλογα στις 9.500 σαλ με 43 Nm ροπής στις 8.000 σαλ και σε μερικές από αυτές πωλείται με διαφορετικό όνομα: GSR 450. Για να εξυπηρετεί τους κατόχους διπλώματος Α2 (αν έρθει στην Ευρώπη) η εταιρεία θα περιοριστεί πιθανότατα την ισχύ του στα 48 άλογα, που είναι και το ανώτατο όριο, ενώ ο οκταβάλβιδος, υδρόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής συνεργάζεται με ένα κιβώτιο έξι ταχυτήτων.   
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με μονόμπρατσο ψαλίδι

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι και το αμορτισέρ της Marzocchi πίσω του SRK 450 RC ολοκληρώνουν μία πολύ ευέλικτη και στριφτερή μοτοσυκλέτα. Στους στιλάτους αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών με τις αστραφτερές ακτίνες τοποθετούνται ελαστικά με διαστάσεις 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω. Στο πίσω μέρος συναντάμε φυσικά το μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου που αναδεικνύει το ιδιαίτερο design των τροχών.
 

Στα 173 κιλά στεγνή με 14,5 λίτρα ρεζερβουάρ

Τα φρένα του SRK 450 RC είναι της Nissin με δύο δίσκους 300 χλστ εμπρός και έναν δίσκο 240 χλστ πίσω και μονάδα ABS. Η εταιρεία αναφέρει πως υπάρχει επίσης ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS). Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ανέρχεται στα 14,5, ενώ ζυγίζει 173 κιλά κενό. Όταν έρθει στην Ευρώπη μέσα στον χρόνο το νέο SRK 450 RC, πιθανότατα να κοστίζει γύρω στα 7.000 ευρώ. Δεν μπορούμε όμως να γνωρίζουμε με ακρίβεια την τιμή του και αναμένουμε τον ερχομό του.