Όταν οι υπόλοιποι κατασκευαστές προσθέτουν κυβικά, άλογα και… επεξεργαστική ισχύ για να λειτουργήσουν τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά τους συστήμα, η Suzuki επενδύει στην απλότητα και στο μέτρο. «Μόλις» 1000 (1.037) κ.εκ., 100 ίπποι και απλά cornering ABS & Traction control από e-βοηθηματα (για το 2017 μοντέλο), συνθέτουν μια εικόνα που μπορεί να χάνει στο επίπεδο του εντυπωσιασμού αλλά κερδίζει στην ουσία και προσφέρεται σε τιμή σαφώς πιο προσιτή από τον ultra hi-tech super duper ανταγωνισμό. Το V-Strom 1000, που για το 2017 θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την «standard» και την πιο off road προσανατολισμού «XT», δεν επιχειρεί επίσης να καινοτομήσει σε ότι αφορά στην φόρμα. 19άρης μπροστινός τροχός, «νορμάλ» για τα δεδομένα της κατηγορίας διαδρομές αναρτήσεων και σιλουέτα ούτε πολύ large αλλά ούτε και slim, ακολουθεί την τάση που ήταν ευρέως διαδεδομένη στην προηγούμενη γενιά της κατηγορίας των On-Off. Αναχρονισμός και αδυναμία εξέλιξης; Όχι, κύριοι (και κυρίες) απλά μοναδικότητα! Γιατί αν ρίξετε μια ματιά στα υπόλοιπα και απόλυτα εξειδικευμένα πλέον μοντέλα της κατηγορίας , θα αντιληφθείτε ότι το V-Strom 1000 αποτελεί τον «τελευταίο των Μοϊκανών» μιας allaround, «τα κάνω όλα». έκφρασης η οποία τείνει να εξαφανιστεί. Πόλη, ταξίδια (με δύο και αποσκευές), διασκέδαση στα στροφιλίκια και λίγο χώμα, όλα με άνεση, χωρίς ζόρια και –το κυριότερο- οικονομικά, αφού η αγορά του V-Strom 1000 δεν τινάζει την μπάνκα στον αέρα.
Κινητήρας: 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β
Κυβισμός: 1.037 κ.εκ.
Ισχύς: 100 ίπποι/8.000 σαλ
Ροπή: 10.5 kgm/4.000 σαλ
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Πολύ άδικο αυτό το συγκριτικό kawa - Suzuki ok αλλά και to KTM που κολλάει άλλη κατηγορία ρε παιδιά σε κάθε επίπεδο!