Honda ADV 350: Ανεβάζει τον πήχη μεσαία στα Adventure Scooters
Το νέο Honda ADV 350 βάζει ψηλά τον πήχη με Adventure στοιχεία και περιφερειακά που δεν συναντάς στην κατηγορία.
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Honda ADV 350: Πρακτικότητα και περιπέτεια στο ίδιο πακέτο
Η κατηγορία των Adventure δεν είναι πλέον δημοφιλής μόνο στις μοτοσυκλέτες αλλά και στα scooter αφού μετά το X-ADV ακολουθούν πιστά τη νέα τάση. Η Honda επιτίθεται ξανά με το ADV 350, έχοντας σκοπό να συνδυάσει την ευκολία και την πρακτικότητα των μεσαίων scooter στην καθημερινή μετακίνηση με τα ποιοτικά περιφερειακά που θυμίζουν μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Αν το κοιτάξεις από μακριά, είναι πολύ πιθανό να το μπερδέψεις με το μεγαλύτερο Χ-ADV αφού το ADV 350 ακολουθεί πιστά την ίδια φιλοσοφία, διαφέροντας αισθητά από αυτό που έχεις στο μυαλό σου όταν ακούς scooter, καθώς τα εκτός δρόμου στοιχεία συνδυάζονται με φουτουριστικό στυλ σε όλο του το μήκος. Μπροστά οι δύο Led προβολείς ξεχωρίζουν, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος της επιφάνειας, ενώ λίγο πιο κάτω το βλέμμα τραβά το χρυσό χρώμα του ανάποδου πιρουνιού, κάτι που δεν συναντάς συχνά σε scooter.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με 29,2 ίππους και traction control
Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας μειωμένων τριβών eSP+ (Enhanced Smart Power+) με χωρητικότητα 330 κυβικών, αποδίδει 29.2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και 3.2χλγμ ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5, και συνδυάζεται με το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) δύο επιπέδων, το οποίο φροντίζει πάντα για την πρόσφυση του πίσω τροχού, ελέγχοντας το ποσοστό ροπής που φτάνει σε αυτόν μέσω του συστήματος ψεκασμού καυσίμου, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί κατά βούληση. Ένας νέος αντικραδασμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς, ενώ ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης συνεργάζεται με ένα κιβώτιο CVT (V-Matic) με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα.
Ανεστραμμένο πιρούνι Showa για βέλτιστη οδική συμπεριφορά
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του ADV 350 έχει σχεδιαστεί για μέγιστη αντοχή και ακαμψία τόσο στους δρόμους της πόλης όσο και σε off-road μονοπάτια. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών της Showa, με τη διαδρομή των 125 χιλιοστών, στηρίζεται επάνω σε τιμονόπλακες μεγάλου μεγέθους που αυξάνουν την ακαμψία του εμπρός μέρους. Στο πίσω μέρος, ένα monoblock αλουμινένιο ψαλίδι συνδέεται με διπλά αμορτισέρ διαδρομής 130 χιλιοστών της Showa, τα οποία διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αερίου και ρυθμιζόμενη προφόρτιση 3 θέσεων.
Ένας δίσκος 256 χιλιοστών με 2-πίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, συνεργάζονται με δικάναλο σύστημα ABS, ενώ και το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ενεργοποιεί τα πίσω φλας σε απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν. Οι 6-μπράτσοι αλουμινένιοι τροχοί των 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω τυλίγονται από ελαστικά 120/70 και 140/70 αντίστοιχα. Το συνολικό βάρος του X-ADV 350 φτάνει τα 186 κιλά πλήρες υγρών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »