Αιτήσεις διπλώματος ευρεσιτεχνίας που αποκαλύφθηκαν από τη Honda δείχνουν ότι η Ιαπωνική εταιρεία δουλεύει πάνω σε ένα σύστημα τριών ηλεκτροκινητήρων, οι οποίοι όχι μόνο θα κινούν τη μοτοσυκλέτα, αλλά θα συμμετέχουν ενεργά στις στροφές και στον περιορισμό της σούζας, σε μια συνεχόμενη προσπάθεια της Honda να εξαλείψει όσο περισσότερο μπορεί τα θανατηφόρα ατυχήματα λόγω ανθρώπινου λάθους.
Στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας (όπως φαίνεται στην πατέντα) υπάρχουν δύο κινητήρες, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι κατά μήκος κάτω από τη σέλα του αναβάτη. Η περιστροφή τους γίνεται προς αντίθετες κατευθύνσεις, ενώ ο καθένας τους είναι άμεσα συνδεδεμένος με έναν εκκεντροφόρο άξονα που περνάει από το ψαλίδι και φτάνει στον πίσω τροχό.
Η ιδέα πίσω από αυτή τη σχεδίαση είναι ότι η μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιεί την ροπή των κινητήρων ώστε είτε να μπαίνει στη στροφή καλύτερα είτε να βγαίνει καλύτερα από αυτήν.
Για παράδειγμα, αν η μοτοσυκλέτα προσπαθεί να μπει σε μια αριστερή στροφή, τότε θα δοθεί περισσότερη δύναμη στον αριστερό κινητήρα (ο οποίος κινείται με τη φορά του ρολογιού αν βλέπουμε τη μοτοσυκλέτα από πίσω). Στη μέση της στροφής, η ισχύς και η ροπή θα διαμοιράζονται ώστε να επιτυγχάνεται σταθερότητα. Στην έξοδο της στροφής, η προτεραιότητα θα δίνεται στον δεξιό κινητήρα (ο οποίος κινείται αντίθετα από τη φορά του ρολογιού αν βλέπουμε τη μοτοσυκλέτα από πίσω), δημιουργώντας έτσι μια δύναμη που βοηθάει τη μοτοσυκλέτα να ξανασηκωθεί.
Μια δεύτερη πατέντα μιλάει για την ύπαρξη ενός τρίτου κινητήρα, ο οποίος θα βρίσκεται στον μπροστινό τροχό. Η αρχή αξιοποίησής του είναι παρόμοια με τα «αδέρφια» του στον πίσω τροχό. Δηλαδή η Honda θέλει να χρησιμοποιήσει την ροπή και την περιστροφή του για να κρατάει τον μπροστινό τροχό στο έδαφος, ένα είδος δηλαδή Wheelie Control, το οποίο όμως δεν κόβει την ισχύ από τον πίσω τροχό.
Ουσιαστικά το σύστημα θα αναγνωρίζει το πότε σηκώνεται ο μπροστινός τροχός από το έδαφος και αρχίζει να μειώνει την κίνηση του κινητήρα ή και την αντιστρέφει αν χρειάζεται, δημιουργώντας μια δύναμη που κατεβάζει τον τροχό. Πριν ακουμπήσει στο έδαφος, ο κινητήρα είτε κόβει την παροχή στον μπροστινό τροχό, είτε τον επιστρέφει στην πρότερη λειτουργία του, ώστε να μην ακουμπήσει στο έδαφος ένας τροχός που κινείται προς τα πίσω.
Η Honda εξετάζει πολλά συστήματα υποβοήθησης του αναβάτη, με αυτό το τελευταίο σύστημα που πατενταρίστηκε να μπορεί να βρει εφαρμογή σε έναν μελλοντικό κόσμο που πλέον η ηλεκτροκίνηση είναι η νόρμα και ακόμα και οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ή οι πιο δυνατές μοτοσυκλέτες δρόμου είναι ηλεκτρικές.