Κινητήρας
Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Η εμφάνιση μπορεί να εκσυγχρονίστηκε σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, ο κινητήρας όμως άλλαξε εντελώς, αφού όπως προαναφέραμε οι 4 κύλινδροι αποτελούν παρελθόν. Η καρδιά του νέου Hornet είναι ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, χωρητικότητας 755 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 90,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. με 7,6 χλγμ ροπής στις 7.250 σ.α.λ. Έχοντας σαν στόχο τη ¨γεμάτη¨ λειτουργία στο χαμηλομεσαίο φάσμα αλλά και τη διατήρηση του ξεσπάσματος όταν οι στροφές ανεβαίνουν, οι τεχνικοί της Honda επέλεξαν στροφαλοφόρο 270 μοιρών. Αυτή η λύση προσομοιάζει τη λειτουργία αλλά και τον ήχο ενός V2, ενώ μεγάλο βάρος δόθηκε και στο βάρος, οπότε για περαιτέρω μείωση της μάζας ο πρωτεύοντας άξονας του κιβωτίου κινεί και τον αντικραδασμικό. 




Ο νέος κινητήρας διαθέτει 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και είναι εξαιρετικά συμπαγής με την κεφαλή Unicam (σχεδίαση δανεισμένη από  το CRF450R) να διαχειρίζεται τις βαλβίδες εισαγωγής διαμέτρου 35,5 mm (με ανύψωση 9,3 mm) μέσω έκκεντρου και τις βαλβίδες εξαγωγής διαμέτρου 29 mm μέσω βραχίονα. Οι κύλινδροι χρησιμοποιούν επίστρωση Ni-SiC (καρβίδιο νικελίου-πυριτίου), όπως στα CRF450R και CBR1000RR-R Fireblade, ενώ το 6τάχυτο κιβώτιο συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, έχοντας τη δυνατότητα και για quickshifter δύο κατευθύνσεων, το οποίο με κόστος 300 ευρώ θα ήταν και η πρώτη μας επιλογή από τον μακρύ κατάλογο των αξεσουάρ.

Αύξησε την ισχύ του Honda CB750 Hornet με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέα είναι και τα ηλεκτρονικά μιας και το throttle by wire γκάζι επιτρέπει την ύπαρξη τεσσάρων riding modes (sport, standard, rain, user) τα οποία διαφέρουν ως προς την απόκριση του γκαζιού, το φρένο του κινητήρα αλλά και την επεμβατικότητα του traction control -εκτελεί και χρέη wheelie control- το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί αν θελήσει ο αναβάτης. Όλα τα παραπάνω ρυθμίζονται και ξεχωριστά σε 3 επίπεδα.
 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,8
60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4,1
100 - 0 (μέτρα) 44,9
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6

Σελίδα 1Honda CB750 Hornet - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά