Το Hornet ανέκαθεν εξυπηρετούσε πολλαπλούς σκοπούς και η κίνηση στην πόλη ήταν φυσικά ένας από αυτούς. Εκεί το νέο μοντέλο θυμίζει μοτοσυκλέτα μικρότερης κατηγορίας, αφού οι μαζεμένες του διαστάσεις, το μικρό βάρος και ο τρόπος που ελίσσεται πραγματικά εντυπωσιάζουν, ειδικά όταν σκεφτείς ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα 755 κυβικών. Όπως στις περισσότερες naked το τιμόνι μπορεί να μην κόβει ιδιαίτερα, είναι όμως αρκετά στενό με αποτέλεσμα η διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα να μην αποτελεί πρόβλημα στην καθημερινή μετακίνηση. Στο αστικό περιβάλλον μπορείς να κινείσαι ακόμη και με ταχύτητες παπιού. Η ρύθμιση των αναρτήσεων έχει σπορ προσανατολισμό οπότε δεν ¨καταπίνει¨ τις λακκούβες με χάρη Adventure μοτοσυκλέτας αλλά δεν σου ¨σπαέι¨ και τη μέση, το κιβώτιο είναι θετικό και ακριβές, ενώ η λειτουργία του κινητήρα είναι κλασική Honda και αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται ποτέ να σε ενοχλήσουν κραδασμοί ή σκορτσαρίσματα στις χαμηλές στροφές.
Όταν βέβαια ανοίξεις λίγο περισσότερο το γκάζι τότε καταλαβαίνεις γιατί ονομάζεται σφήκα αλλά και γιατί οι δικύλινδροι εν σειρά είναι η νέα τάση στους κινητήρες της μεσαίας κατηγορίας. Ανά πάσα ώρα και στιγμή είναι έτοιμο να τσιμπήσει οποιονδήποτε το αμφισβητήσει, αφού η δύναμη είναι διαθέσιμη από χαμηλά και κορυφώνεται μετά τις 7.000 όπου δείχνει τον καλό του εαυτό. Πετάγεται μπροστά με ένα μικρό τίναγμα στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού (ειδικά όταν έχεις επιλεγμένο το sportmode) και συνεχίζει να επιταχύνει γρυλίζοντας σαν V2 μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 220 χλμ/ώρα, αποδεικνύοντας ότι ο νέος κινητήρας είναι ξεκάθαρα ένα από τα πιο δυνατά του χαρτιά. Οκ, μπορεί να μην ¨ξυρίζει¨ στα ψηλά όπως ένα τετρακύλινδρο, όμως η απόδοση πάνω από τις 10.500 σ.α.λ του κόφτη, απλώς δεν σε απασχολεί. ¶λλωστε τα 3.8΄΄ που χρειάζεται για το 0-100 χλμ/ώρα, τα 7,9΄΄ για το 0-160 και τα 13,8΄΄ για το 0-200 θα καλύψουν ακόμη και τους fan των απόλυτων επιδόσεων, ειδικά αν συνυπολογίσουν ότι τα παραπάνω νούμερα συνδυάζονται με μέση κατανάλωση της τάξεως των 6.0λτ/100 χλμ.
Φυσικά όσο εντυπωσιακά και να είναι τα νούμερα της επιτάχυνσης δεν αρκούν για να χαρακτηριστεί σπορ μια μοτοσυκλέτα. Πρέπει να μπορείς να εκμεταλλευτείς τη δύναμή της και όταν η ευθεία τελειώσει και το νέο Hornet φαίνεται ότι σχεδιάστηκε με αυτό ακριβώς το σκεπτικό. Η ελαφριά αίσθηση σε συνδυασμό με τη σπορ γεωμετρία και το σχετικά στενό πίσω ελαστικό κάνουν τις αλλαγές κατεύθυνσης παιχνίδι, χωρίς όμως να σε αποτρέπουν από το να ορμήσεις σε στροφές με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Σταθερό, χωρίς τάσεις πλεύσης, σου δίνει σωστή πληροφόρηση από το μπροστινό και εμπιστοσύνη για να ψάξεις με ασφάλεια τα όριά του, αφού κάποια κουνήματα θα εμφανιστούν από το πίσω μέρος μόνο όταν το πιέσεις αρκετά παραπάνω από τα όρια της κατηγορίας. Τα φρένα της Nissin έχουν αρκετή δύναμη επιβραδύνοντας εύκολα το ελαφρύ σύνολο (παρά το ευαίσθητο ABS) σε όλες τις συνθήκες και τα ελαστικά της Michelin παρέχουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, κάνοντας το traction control να επεμβαίνει σπάνια. Το τελευταίο δεν έχει και την πιο διακριτική λειτουργία που θα συναντήσεις, ενώ όταν εκτελεί χρέη wheelie control επιτρέπει τις σούζες μέχρι ενός σημείου, αλλά όταν αποφασίσει ότι ο μπροστινός τροχός πρέπει να κατέβει και πάλι στο έδαφος επεμβαίνει απότομα και επιμένει μέχρι να αφήσεις έστω και για λίγο το γκάζι. Αναγκαίο ηλεκτρονικό βοήθημα για να κινείσαι με ασφάλεια, όχι όμως και για τα παιχνίδια, οπότε αν αρέσκεσαι στις σούζες και σε κάθε είδους κανιβαλισμό απλώς το απενεργοποιείς. Ούτως ή άλλως το νέο Hornet θα κάνει με την ίδια ευκολία ό,τι του ζητήσεις, έτοιμο να επαναλάβει την επιτυχία του προκατόχου του.