Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Όπως ο κινητήρας, έτσι και το πλαίσιο τύπου διαμάντι σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί για τις ανάγκες του νέου μοντέλου. Κατασκευάζεται από ατσάλινους σωλήνες και ζυγίζει 16,6 κιλά (ελαφρύτερο κατά 1,9 kg σε σχέση με αυτό του CB650R) συμβάλλοντας ώστε το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά να μην ξεπερνά τα 190 κιλά. Η γεωμετρία έχει αρκετά σπορ χαρακτηριστικά, αφού η γωνιά κάστερ των 25οκαι το ίχνος των 99χιλ συνδυάζονται με μεταξόνιο 1.420χιλ (30 χιλ κοντύτερο από το CB650R).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP (ShowaSeparateFunction- BigPiston) 41χιλ και ένα αμορτισέρ το οποίο εδράζεται με μοχλικό και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 296 χιλιοστών με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες Nissin στο εμπρός μέρος και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω που συνεργάζονται με το σύστημα ABS. Τέλος οι τροχοί είναι 17 ιντσών όπως σε κάθε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας και φορούν τα ελαστικά Road 5 της Michelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Σελίδα 1Honda CB750 Hornet - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά