Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις και την naked φύση του, ως γνήσιο Honda είναι ιδιαίτερα φιλόξενο για κάθε αναβάτη, ανεξαρτήτως αναστήματος. Το εργονομικό τρίγωνο φέρνει το σώμα σε όρθια στάση με το τιμόνι να βρίσκεται σχετικά ψηλά χωρίς να είναι ιδιαίτερα φαρδύ, ενώ η θέση των μαρσπιέ δεν θα κουράσει ακόμη και στην πολύωρη χρήση. Η σέλα είναι ευρύχωρη, διαθέτει αρκετό αφρώδες για τα δεδομένα της κατηγορίας και βρίσκεται στα 795χιλ από το έδαφος, κάτι που σε συνδυασμό με το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας σου επιτρέπει να πατάς εύκολα και σταθερά στο έδαφος, ενώ το κομμάτι που αντιστοιχεί στο συνοδηγό αρκεί για να αποφύγεις τις γκρίνιες στο ταξίδι και όχι μόνο.
Ο πίνακας οργάνων ακολουθεί νέα πρότυπα για τη μεσαία κατηγορία της ιαπωνικής εταιρίας, αφού πλέον αποτελείται από μια TFT οθόνη 5 ιντσών όπως επιβάλλει η εποχή. Με ευκρίνεια και γρήγορη ανταπόκριση ανάμεσα στις δύο απεικονίσεις (φως-σκοτάδι) είναι ευκρινής σε όλες τις συνθήκες, προβάλλοντας το επιλεγμένο Riding mode με τις αντίστοιχες παραμέτρους, τη στιγμιαία - μέση κατανάλωση, καθώς και την επιλεγμένη σχέση. Αν θα θέλαμε κάτι παραπάνω θα ήταν ένδειξη για την αυτονομία αλλά και για την εξωτερική θερμοκρασία. Η πλοήγηση γίνεται από τους ποιοτικούς διακόπτες στην αριστερή πλευρά του τιμονιού και απαιτεί ελάχιστη εξοικείωση μιας και δεν υπάρχουν πολύπλοκα μενού. Η TFT οθόνη παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone Android και IOS, ενώ υποστηρίζει και το σύστημα διασύνδεσης Honda Smartphone Voice Control (είναι διαθέσιμο σε πολλές χώρες της Ευρώπης αλλά όχι ακόμη στην Ελλάδα) με το οποίο ο αναβάτης μπορεί να διαχειριστεί τηλεφωνικές κλήσεις, email, μουσική και πλοήγηση μέσω φωνητικών εντολών με το κατάλληλο ακουστικό.