Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
5 Φωτογραφίες »

Το CBR είναι πιο ευρύχωρο από όσο δείχνει και αυτό είναι κάτι που θα νιώσεις από την πρώτη στιγμή που θα κληθείς να τοποθετήσεις το κορμί σου σε σκυφτή θέση, ακουμπώντας με άνεση τα κλιπ-ον. Το ρεζερβουάρ ανασχεδιάστηκε και έχει τοποθετηθεί 10χιλ. χαμηλότερα ώστε ο αναβάτης να είναι πιο «χωμένος» πίσω από τη ζελατίνα, έχοντας καλύτερη κάλυψη στις επιταχύνσεις. Ένα παραδοσιακό σπορ εργονομικό τρίγωνο που συνδυάζεται με ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ, στοιχεία ιδανικά για γρήγορη οδήγηση. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 820χιλ. επιτρέποντας και στα δύο πόδια να ακουμπήσουν με ευκολία στο έδαφος, ενώ από άποψη μεγέθους και αφρώδους επιτελεί επαρκώς τα καθήκοντα της. Τα πράγματα για τον συνεπιβάτη είναι πιο δύσκολα, ενώ το καπάκι του μονόσελου, υπενθυμίζει την προτίμηση του CBR στη μοναχικότητα. Μια έγχρωμη TFT οθόνη δίνει πρόσβαση  στη μεγάλη γκάμα ρυθμίσεων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων ενώ διαθέτει και 3 διαφορετικά modes απεικόνισης Street, Circuit και Mechanic. Στο μενού λειτουργιών της περιλαμβάνει ενδείξεις για πίστα όπως χρόνους γύρων, αριθμό γύρων και ταχύτερο γύρο, ενώ στο επάνω μέρος το shift light βοηθάει στις σωστές αλλαγές ταχυτήτων. Βέβαια, το μέγεθος της είναι σχετικά μικρό δυσκολεύοντας την ανάγνωση πληροφοριών όταν κινείσαι.

 

Σελίδα 1Honda CBR 600RR - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
EMW
PROION