Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
3 Φωτογραφίες »

Το αλουμινένιο πλαίσιο διπλής δοκού είναι εμπνευσμένο από αυτό της RCV και συνεργάζεται με ένα επίσης αλουμινένιο ψαλίδι για μέγιστα αποτελέσματα στην οδική συμπεριφορά. Οι αναρτήσεις είναι της Showa και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι BPF με διαδρομή 120χιλ. και αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link με διαδρομή 128χιλ., αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ το ηλεκτρονικό stabilizer της Honda προσφέρει επιπλέον ασφάλεια και σταθερότητα. Στα φρένα, η Honda έχει επιλέξει τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες με πλευστούς δίσκους 310χιλ. στον εμπρός τροχό και δαγκάνα μονού εμβόλου με δίσκο 220χιλ. στον πίσω. Η νέα μονάδα Cornering ABS είναι 2,5 κιλά ελαφρύτερη και διαθέτει έλεγχο ανύψωσης πίσω τροχού. Επίσης το σύστημα Emergency Stop Signal ενεργοποιεί τα φλας σε απότομο φρενάρισμα για να προειδοποιήσει τους άλλους χρήστες του δρόμου.

 

Σελίδα 1Honda CBR 600RR - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά