Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 599κ.εκ. με τη 16-βαλβιδη κεφαλή μας είναι γνώριμος από παλιά, τότε που τροφοδοτούσε τις μοτοσυκλέτες της Moto2 από το 2010 έως το 2018 κερδίζοντας πρωταθλήματα και αποδεικνύοντας την αξιοπιστία του. Διατηρεί την ίδια διάμετρο 67χιλ. και διαδρομή 42,5 εμβόλων και την ίδια συμπίεση στο 12,2, όμως υπέστη αλλαγές σε ορισμένα σημεία ώστε να είναι συμβατός με τις Euro 5+ προδιαγραφές. Έτσι έχουμε μεγαλύτερες πεταλούδες γκαζιού 44χιλ., ανασχεδιασμένες θυρίδες για βελτιωμένη ροή του καυσίμου, ελαφρύτερους εκκεντροφόρους, λεπτότερα ελατήρια βαλβίδων και βελτιωμένο χρονισμό βαλβίδων. Η εξάτμιση έχει μεγαλύτερη διατομή σε λαιμούς και τελικό για βελτιωμένη ροή των καυσαερίων στις ψηλές στροφές, ενώ ο μεγαλύτερος καταλύτης συμβάλει αποτελεσματικά στον περιορισμό των ρύπων. Η απόδοση του κινητήρα ανέρχεται στους 121 ίππους στις 14.250σαλ. με τη μέγιστη ροπή των 6,4kg-m να εμφανίζεται στις 11.500σαλ. Η ισχύς περνάει στο δρόμο μέσω ενός νέου συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης, ο οποίος εξαλείφει το φαινόμενο αναπήδησης του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα, ενώ πλέον χρειάζεσαι 32% λιγότερη δύναμη κάθε φορά που πιέζεις τη μανέτα του συμπλέκτη. Το Quickshifter διπλής κατεύθυνσης ρυθμίζεται σε 3 θέσεις και ανήκει στον εργοστασιακό εξοπλισμό. Η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 5,7λ./100χλμ. που σημαίνει ότι η αυτονομία ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα σε κάθε γέμισμα του 18-λιτρου ρεζερβουάρ. Η Honda έχει προικίσει το νέο CBR 600RR με μια πλήρη γκάμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που διευκολύνουν τη ζωή του αναβάτη με πρωτεργάτη και παντεπόπτη μια IMU 6-αξόνων της Bosch. Ο ride-by-wire έλεγχος του γκαζιού που προέρχεται από το RC213V-S, παρέχει 3 έτοιμα προγράμματος οδήγησης και 2 πλήρως παραμετροποιήσιμα που ελέγχουν την απόδοση του κινητήρα, το Traction Control, το φρένο του κινητήρα και το Wheelie Control.