Η οδήγηση ενός supersport μοντέλου είναι πάντα από μόνη της μια ξεχωριστή εμπειρία, καθώς μιλάμε για μια ειδική κατηγορία μοτοσυκλετών με αρκετές παραχωρήσεις σε επίπεδο πρακτικότητας αλλά εξειδικευμένες δυνατότητες στην γρήγορη οδήγηση. Το αξιοσημείωτο με το νέο CBR 600RR είναι ότι απέναντι στην αγωνιστική καταγωγή του, αντιτάσσει την φιλικότητα που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα Honda. Παρά το μαζεμένο μέγεθος του είναι αρκετά ευρύχωρο και άνετο, τηρουμένων των αναλογιών πάντα καθώς μιλάμε για ένα μοντέλο που προορίζεται για πίστα. Τα χέρια δημιουργούν κλειστές γωνίες πάνω στα κλιπ-ον και το εργονομικό τρίγωνο σε τοποθετεί μπροστά και σε σκυφτή θέση, χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη επιδεξιότητα για να πλαγιάσεις το κορμί σου όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κλίση. Φυσικά το CBR 600RR ήταν και παραμένει ένα πραγματικό supersport όπλο, ευκίνητο, στριφτερό και συμπαγές, το οποίο με την προσθήκη των ηλεκτρονικών βοηθημάτων έχει γίνει πιο ελκυστικό από ποτέ. Όταν αρχίζεις και το εμπιστεύεσαι, και αυτό δεν αργεί, μαθαίνεις να εκμεταλλεύεσαι τη φόρα και διατηρώντας τις σωστές γραμμές το CBR μετατρέπεται σε ένα αδίστακτο στροφοκυνηγό. Σε δρόμο και πίστα, η Ιαπωνική λεπίδα σε προκαλεί να ανακαλύψεις τα όρια σου. Ευθεία… επιταχύνεις δυνατά, φρένα… κατεβάζεις μία ή και 2 σχέσεις μένοντας στο ωφέλιμο εύρος πάνω από τις 8.000σαλ., πλαγιάζεις και χουφτώνεις το γκάζι στο apex σημαδεύοντας την επόμενη στροφή. Αυτή είναι μια διαδικασία που λατρεύεις να επαναλαμβάνεις πάνω στη σέλα του CBR 600RR. Τα ηλεκτρονικά λειτουργούν άψογα στο παρασκήνιο χωρίς να αλλοιώνουν στο ελάχιστο τη μαγεία της οδήγησης, ενώ οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Showa κρατούν το CBR κολλημένο στην άσφαλτο μεταφέροντας όλη την απαραίτητη πληροφόρηση στον αναβάτη. Έτσι μπορείς να ανοίγεις αρκετά νωρίς το γκάζι στην έξοδο χωρίς να κινδυνεύεις για highside- όπως με τα μεγάλα supersport 1000+ κυβικών- ανεβάζοντας ρυθμό και γράφοντας γρήγορα γυρολόγια. Στις ανοιχτές καμπές απολαμβάνεις σταθερότητα με τριψήφια χιλιόμετρα, ενώ τη διαφορά με ένα μεγάλο σε κυβισμό supersport θα την δεις σε κλειστά κομμάτια και σε αλλεπάλληλα εσάκια, εκεί που το «μικρό» CBR εκμεταλλεύεται αριστοτεχνικά τον φιλικότερο χαρακτήρα του αλλάζοντας κατεύθυνση σαν καλογυμνασμένη μπαλαρίνα. Ο 600αρης κινητήρας αποτελεί σημείο αναφοράς. Αλλωστε η Honda έχει παράδοση στα τετρακύλινδρα μεσαίου κυβισμού και είναι από τις ελάχιστες εταιρείες που συνεχίζουν μέχρι σήμερα να έχουν τέτοιες επιλογές στη γκάμα τους, βλέπε CB 650R και CBR 650R. Από τις 8.000σαλ. και μέχρι τις 15.000σαλ. ανεβάζει δυνατά χωρίς κομπιάσματα μέχρι το ηλεκτρονικό κοντέρ της μικρής οθόνης να ξεπεράσει τα 270χλμ.ώρα τελικής με 6η σχέση, κατιτίς λιγότερα αν μετράς με GPS. Τα νέα winglets βοηθούν ελάχιστα στην αεροδυναμική, αφού και η ίδια η Honda αναφέρει ότι περισσότερο προσφέρουν ευστάθεια στα φρεναρίσματα παρά κρατούν τον μπροστινό τροχό κάτω. Εξάλλου το σύστημα πέδησης λειτουργεί αποδοτικά σε κάθε περίπτωση και με εξαίρεση μια ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση στη μανέτα, επιβραδύνουν με άνεση το CBR 600RR, χωρίς σημάδια κόπωσης ακόμα και μετά από αλλεπάλληλο κυνήγι στροφών.