Honda CMX1100 Rebel: νέα TFT οθόνη και βελτιωμένη εργονομία

Honda CMX1100 Rebel: νέα TFT οθόνη και βελτιωμένη εργονομία
7 Φωτογραφίες »

Πιο χαλαρή οδήγηση με διαφορετική εργονομία και νέα οθόνη TFT
Νέοι χρωματισμοί και καινούργια έκδοση
Κινητήρας 32% καλύτερος χαμηλά από την Africa Twin
Νέα χρώματα και σέλα για το CMX500 Rebel

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Πιο χαλαρή οδήγηση με διαφορετική εργονομία και νέα οθόνη TFT

Η στρογγυλή οθόνη οργάνων της προηγούμενης CMX1100 Rebel αντικαθίσταται από μια νέα, έγχρωμη οθόνη TFT διαμέτρου 5 ιντσών, που επιτρέπει βελτιωμένη ορατότητα κάτω από έντονο ηλιακό φως. Είναι προσαρμόσιμη μεταξύ τριών μοτίβων απεικόνισης που είναι το Bar, Circle και Simple και προσφέρει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync. Αυτή η λειτουργία, που συνεργάζεται με έναν απλοποιημένο, εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, επιτρέπει πιο απλές οδηγίες πλοήγησης στην οθόνη, καθώς και τη δυνατότητα (μέσω ακουστικού Bluetooth) ο αναβάτης να πραγματοποιεί κλήσεις ή να ακούει μουσική. Για το σκοπό αυτό η θύρα USB-C έχει μετακινηθεί αριστερά από το τιμόνι και δεν βρίσκεται πια κάτω από τη σέλα. Σημαντική εργονομική αλλαγή του CMX1100 Rebel είναι η πιο χαλαρή θέση οδήγησης με το τιμόνι να έχει μετακινηθεί προς τα πίσω και ψηλότερα, ενώ τα μαρσπιέ να έχουν μετακινηθεί πιο μπροστά. Η σέλα είναι επίσης 10mm παχύτερη και έτσι ―μιας που η τοποθέτησή της δεν έχει αλλάξει― το ύψος της είναι πια 710mm.

Νέοι χρωματισμοί και καινούργια έκδοση

Μέχρι τώρα υπήρχαν δύο εκδόσεις: η CMX1100 Rebel και η CMX1100 Rebel Touring. Τώρα φαίνεται να προστίθεται και μία CMX1100 Rebel SE, που η Honda χαρακτηρίζει ως «έκδοση πέρα από τα συνηθισμένα», χωρίς να έχουμε προς το παρόν κάποια ενημέρωση για το ακριβώς τι σημαίνει αυτό, πέρα από το ότι θα έχει δύο αποκλειστικούς χρωματισμούς: Flare Orange Metallic και Ballistic Black Metallic. Δύο ακόμη νέοι χρωματισμοί, το Pearl Hawkseye Blue και το Iridium Metallic Grey είναι διαθέσιμοι για τη βασική και για την Touring έκδοση αντίστοιχα.

Κινητήρας 32% καλύτερος χαμηλά από την Africa Twin

Ο κινητήρας 1084cc της Africa Twin παραμένει αυτούσιος και στη CMX1100 Rebel χωρίς να έχει δεχθεί μηχανικές αλλαγές από το περσινό μοντέλο. Συνεχίζει να έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης από την adventure αδελφή του, γεγονός που προσφέρει στη Rebel 32% καλύτερες επιδόσεις στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ταιριάζοντας έτσι με το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, αλλά λιγότερη ιπποδύναμη και ροπή ψηλά, όπου ούτως ή αλλως σπάνια θα οδηγείται. Το ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire δίνει τη δυνατότητα για την ύπαρξη προγραμμάτων οδήγησης (Standard, Rain, Sport και δύο User) με τα τελευταία να επιτρέπουν στους αναβάτες να τα προσαρμόσουν όπως επιθυμούν.

Νέα χρώματα και σέλα για το CMX500 Rebel

Αισθητική και εργονομική αναβάθμιση δέχτηκε και το μικρότερο αδελφάκι, CMX500 Rebel, από τις οποίες όμως δυστυχώς απουσιάζει το έγχρωμο TFT πολυόργανο και παραμένει το ίδιο στρογγυλό LCD που είχε και το προηγούμενο μοντέλο. Θα συνεχίσει να κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις: CMX500 Rebel και CMX500 Rebel S με την πρώτη να διατίθεται στους χρωματισμούς Matt Dim Metallic Grey (νέος) και Matt Gunpowder Black Metallic και με την S να ντύνεται επίσης στα μαύρα ή στα ―νέα― πορτοκαλί Candy Energy Orange. Η σέλα δέχτηκε επίσης ανανέωση στο υλικό της για μεγαλύτερη άνεση, αλλά η απόστασή της από το έδαφος δεν άλλαξε, όπως ίδια παρέμεινε και η θέση των μαρσπιέ.