Κινητήρας

    Κινητήρας

    Στο κομμάτι του κινητήρα συνεχίζει να εφοδιάζεται με ένα τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, 4βαλβιδο κινητήρα που εναρμονίζεται στα πρότυπα Euro 5. Διαθέτει ένα πιστόνι διαμέτρου 53,5 χλστ. και διαδρομής 55,5 χλστ., με την απόδοση του να φτάνει στους 12,51 ίππους στις 8.250 σ.α.λ και τη ροπή στα 1,2 kg στις 6.500 σ.α.λ..


    Αύξησε την ισχύ του Honda PCX 125 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Η λειτουργία του μοτέρ είναι γραμμική, χωρίς περίεργα ξεσπάσματα ή κενά στην ισχύ ακόμα και όταν πλησιάζει την τελική του. Μάλιστα εφοδιάζεται και με σύστημα traction control, το οποίο θα επέμβει (στην σπάνια περίπτωση) που ο πίσω τροχός αρχίσει να χάνει την πρόσφυση του. Αν και οι επιδόσεις του δεν συγκαταλέγονται στα προσόντα του PCX, η μέση κατανάλωση θα χαρίσει χαμόγελα χαράς στο αναβάτη και μείωση του οικογενειακού προϋπολογισμού για καύσιμα, αφού είναι αρκετά χαμηλή.

    Συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, μετρήσαμε 2,4 λτ./100 χλμ που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 8,1 λίτρων θα δώσει αυτονομία 340 χλμ, κάνοντας τον ιδιοκτήτη του ιαπωνικού μοντέλου «persona non grata» για τα βενζινάδικα. Στη μικρή κατανάλωση βοηθάει και το σύστημα Start-Stop που «σβήνει» το scooter όταν ακινητοποιηθεί, ενώ μας εξέπληξε ευχάριστα η άμεση εκκίνηση με το γύρισμα του γκαζιού. Εννοείται ότι τόσο αυτό όσο και το traction control μπορούν να απενεργοποιηθούν από τους διακόπτες στο τιμόνι.
     

    Σελίδα 1Honda PCX 125 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
    Σελίδα 4 Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
    Σελίδα 6Δρόμος
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά