Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
  • Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
  • Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

Το Honda PCX 125 έχει χτιστεί πάνω σε ένα διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο που προσφέρει την ακαμψία που θα χρειαστεί ο αναβατής στην κίνηση του, με το βάρος του μοντέλου να μην ξεπερνάει τα 130 κιλά γεμάτο. Στο τομέα της ανάρτησης, η ιαπωνική εταιρεία έχει επιλέξει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 31 χλστ. με διαδρομή 89 χλστ. για μπροστά και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 95 χλστ. και αλουμινένιο ψαλίδι για πίσω. Το PCX  χρησιμοποιεί για την πέδηση του ένα μόνο δίσκο 220 χιλιοστών με δαγκάνα δύο εμβόλων και σύστημα ABS μπροστά και ένα ταμπούρο 130 χλστ. πίσω, ενώ οι ζάντες είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω και ντύνονται από ελαστικά 110/70 και 130/70 αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Honda PCX 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4 Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
Σελίδα 6Δρόμος
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά