Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
5 Φωτογραφίες »

Το Svartpilen δεν είναι μία μοτοσυκλέτα που αναπτύχθηκε με κεντρικό άξονα την άνεση αλλά τον Fun to Ride παράγοντα. Σε δεύτερη φάση όμως οι μηχανικοί της εταιρείας σίγουρα μελέτησαν και τον τομέα αυτό, καθώς είναι κατεξοχήν μία μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης. Η μονοκόμματη σέλα του είναι μακριά και επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει εύκολα την τοποθέτηση του σώματός του επάνω σε αυτήν, ενώ έχει αρκετό αφρώδες υλικό που δύσκολα θα τον κουράσει. Το μικρό ζελατινάκι εμπρός αποτελεί πιο πολύ μία αισθητική προσθήκη καθώς δεν απομακρύνει τον άνεμο από τον αναβάτη, κάτι που είναι αναμενόμενο φυσικά σε μία Naked μοτοσυκλέτα. Σε αντίθεση με το Vitpilen, το Svartpilen διαθέτει μία μεγάλη χειρολαβή σε σχήμα "Π" στην ουρά από την οποία μπορεί να στηριχθεί πολύ καλά ο συνεπιβάτης, ενώ το κομμάτι της σέλας που του αναλογεί είναι αρκετά άνετο με το γόνατά του έρχονται σε φυσικές γωνίες.

Η μεγάλη διαφορά του μαύρου και λευκού βέλους της Σουηδικής εταιρείας, έχει να κάνει με την εργονομία. Τα μαρσπιέ έρχονται πιο μπροστά και χαμηλά στο Svartpilen φέρνοντας τον αναβάτη σε μία πιο όρθια θέση οδήγησης, η οποία είναι αρκετά πιο άνετη για πολύωρες διαδρομές, ενώ βολεύει περισσότερο και για τις καθημερινές μετακινήσεις εντός αστικού περιβάλλοντος. Παράλληλα, στην οδήγηση της μοτοσυκλέτας στο χώμα με τον αναβάτη όρθιο, παρατηρείται ότι θα βόλευε να ερχόταν λίγο πιο ψηλά το τιμόνι, εφόσον όμως η μοτοσυκλέτα έχει αναπτυχθεί με ήπιες χωμάτινες διελεύσεις κατά νου και όχι μεγάλες διαδρομές, αυτό δεν αποτελεί καθόλου πρόβλημα. Στον πίνακα οργάνων θα βρεις μία νέα TFT οθόνη 5 ιντσών της οποίας την φωτεινότητα μπορείς να ρυθμίσεις, ενώ τα φωτιζόμενα χειριστήρια προσδίδουν μία premium αίσθηση στους διακόπτες όπως επίσης και λειτουργικότητα.
 

Σελίδα 1Husqvarna Svartpilen 401 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά