Οι ώρες έρευνας και ανάπτυξης που έχει αφιερώσει η KTM-Husqvarna στο μοντέλο φανερώνονται και από τον νέο συνδυασμό πλαισίου και αναρτήσεων που αποκτούν τα 2 βέλη για το 2024. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είναι ολοκαίνουριο και συνδυάζεται με ένα επίσης νέο αλουμινένιο ψαλίδι, που δίνει χώρο για την εξάτμιση και τον καταλύτη από κάτω του.
Η συνδεσμολογία ψαλιδιού και πλαισίου δεν διαθέτει πλέον μοχλικό με το monoshock αμορτισέρ πίσω να τοποθετείται παράκεντρα και στην δεξιά μεριά του πλαισίου, Η αλλαγή αυτή συνδράμει σε μεγάλο βαθμό στη διατήρηση του βάρους της μοτοσυκλέτας σε χαμηλά επίπεδα, ενώ προσδίδει και αμεσότητα στην αίσθηση του αναβάτη από το πίσω μέρος κατά την οδήγηση. Οι αναρτήσεις είναι της σειράς APEX της WP με το ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ εμπρός να ρυθμίζεται ως προς την συμπίεση και την επαναφορά ελατηρίου και το αμορτισέρ ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά. Οι διαδρομές τους είναι στα 150 χλστ και με την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος να είναι στα 180 χλστ μπορείς να κάνεις ατελείωτο "παιχνίδι" στο χώμα. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε έναν μεγάλο δίσκο 320 χλστ εμπρός με τετραπίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα της ByBre και έναν πλευστό δίσκο 240 χλστ πίσω με δαγκάνα 2 εμβόλων. Συνδυάζονται φυσικά με μονάδα ABS και μάλιστα τελευταίας τεχνολογίας (9.3 MP) της Bosch με λειτουργία Supermoto, που το απενεργοποιεί στον πίσω τροχό.