Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
  • Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
  • Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
  • Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
  • Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
  • Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
  • Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!
  • Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!

Hypermotard 698 Mono - Η πρώτη μονοκύλινδρη Ducati μετά από 30 χρόνια!

Με τον μονοκύλινδρο κινητήρα που παρουσιάστηκε πριν μια εβδομάδα, πλαίσιο τύπου Trellis και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Marzocchi. Ο πλούσιος εξοπλισμός περιαλμβάνει πολλά συστήματα ασφαλείας, ενώ η Hypermotard 698 Mono θα κυκλοφορήσει σε δύο χρωματισμούς.

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

Μετά την παρουσίαση του πρώτου μονοκύλινδρου κινητήρα της μετά από 30 χρόνια πριν μια εβδομάδα, η Ducati αποκάλυψε σήμερα ποιο μοντέλο θα εξοπλιστεί με αυτόν. Ο λόγος για το Hypermotard 698 Mono, το νέου Supermotard της Ducati.

Ο κινητήρας προέρχεται από τον Superquadro 1285cc του Panigale 1299 και αποδίδει 77,5 ίππους στις 9.750 σ.α.λ. και 63 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Βασικό σε αυτόν τον κινητήρα είναι ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα και στα 30.000 χλμ. θέλει έλεγχο και ενδεχόμενη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων. Περισσότερες λεπτομέρειες για τον κινητήρα μπορείτε να δείτε εδώ.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου Trellis, ενώ το αλουμινένιο ψαλίδι ζυγίζει μόλις 3,9 κιλά, αυξάνοντας την ακαμψία και μειώνοντας το βάρος. Το μήκος του (572mm) επιτρέπει στο μεταξόνιο να παραμείνει στα 1443mm, για καλύτερο χειρισμό.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »