Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Τότε V-Twin, τώρα δικύλινδρος σε σειρά. Η δοκιμασμένη συνταγή του LC8c (Liquid-Cooled, 8-valve, compact) κινητήρα ταίριαξε γάντι στις ανάγκες του νέου 990 Duke. Η χωρητικότητα του έχει αυξηθεί από τα 889 στα 947κ.εκ. χάρη στη μεγαλύτερη διάμετρο (από 90,7mm σε 92,5mm) και διαδρομή (από 68,8mm σε 70,4mm) των εμβόλων. Στο εσωτερικό έχουμε νέα πιστόνια και μπιέλες, νέο στρόφαλο καθώς και αγριότερο προφίλ εκκεντροφόρων με μεγαλύτερο βύθισμα. Η εξάτμιση έχει αλλάξει ώστε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, έχουμε μεγαλύτερο φιλτροκούτι για περισσότερη παροχή αέρα καθώς και μεγαλύτερο σε διαστάσεις ψυγείο ώστε να διατηρεί χαμηλότερα τις θερμοκρασίες  του κινητήρα,  ευεργετικό για την ζεστή ελληνική πραγματικότητα. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι 123 ολοζώντανοι ίπποι στις 9.500σαλ και 10,5 kg-m μέγιστης ροπής στις 6.750σαλ, εκπληρώνοντας παράλληλα και τις Euro 5+ προϋποθέσεις. 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης μεταβάλλουν ανάλογα την απόδοση του κινητήρα, την απόκριση του γκαζιού και την λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Τα 3 από αυτά (Street, Sport, Rain) είναι στάνταρ, ενώ βγάζοντας λίγα επιπλέον ευρώ από τον κουμπαρά σου έχεις τα Performance και Track για πλήρη παραμετροποίηση κάθε στοιχείου της μοτοσυκλέτας.  Δηλαδή traction control 10 επιπέδων, wheelie control 5 επιπέδων, up&down quickshifter, cornering ABS (με supermoto mode για απενεργοποίηση στον πίσω τροχό) και  launch control! Μιλώντας για κατανάλωση τα 6,3λ./100χλμ είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο για την κατηγορία, ενώ πέφτει αρκετά στα 4,2 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού,  βελτιώνοντας έτσι την αυτονομία εκτός πόλης παρά το φειδωλό 15αρι ρεζερβουάρ.
 

Επιδόσεις  
0 - 50  Km/h (δευτερόλεπτα) 1,55
0 - 100  Km/h (δευτερόλεπτα) 3,3
0 - 160 Km/h (δευτερόλεπτα)  6,5
0 - 200  Km/h (δευτερόλεπτα)  12,3
60 - 120  Km/h με 4η (δευτερόλεπτα) 3,65
60 - 160  Km/h (δευτερόλεπτα) 4,85
100 - 0 Km/h 43

Σελίδα 1ΚΤΜ 990 Duke - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά