Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 1.393 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Κινητήρας Τύπος 4T, 2K, LC8c Κυβισμός (κ.εκ.) 947 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 92,5 Χ 70,4 Συμπίεση (:1) 13,5 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 123/9500 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 10,5/6750 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 6,3 Κατανάλωση ταξιδιού (λτ./100χλμ) 4,2 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 250+ Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις WP Apex 43ιλ., ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 140 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ WP, ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ Διαδρομή (χλστ.) 150 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/300, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 180/55-17 Διαστάσεις / Βάρος Μεταξόνιο (χλστ.) 1476 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 825 Βάρος (κιλά) 179 (στεγνό) Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ν Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ν Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ν/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1ΚΤΜ 990 Duke - TestΣελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά