Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας  
Τύπος  4T, 2K, LC8c
Κυβισμός (κ.εκ.)  947
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 92,5 Χ 70,4
Συμπίεση (:1) 13,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  123/9500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  10,5/6750
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  15
Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 6,3
Κατανάλωση ταξιδιού (λτ./100χλμ) 4,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 250+
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  WP Apex 43ιλ., ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ
Διαδρομή (χλστ.)  140
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ WP, ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ
Διαδρομή (χλστ.)  150
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/300, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 120/70-17
Ελαστικό Π 180/55-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μεταξόνιο (χλστ.) 1476
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 825
Βάρος (κιλά)  179 (στεγνό) 
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ν/Ν
Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer  Ν
Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν/Ν
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ο
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν

Σελίδα 1ΚΤΜ 990 Duke - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά