Το νέο ατσάλινο πλαίσιο χαρίζει κατά 15% μεγαλύτερη ακαμψία σε σχέση με αυτό του 890. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε 8% βελτιωμένη πλευρική ακαμψία και 5% μεγαλύτερη αντοχή στη στρέψη, ενώ οι βάσεις στήριξης είναι πλέον εξωτερικά του ψαλιδιού για πιο σφιχτό «δέσιμο» του συνόλου. Το ελαφρύ ψαλίδι τύπου μπανάνα διαθέτει κλειστή κατασκευή έναντι αυτής του ανοιχτού πλέγματος που εξοπλίζεται όλη η υπόλοιπη σειρά Duke, με αποτέλεσμα να είναι 35% πιο άκαμπτο και 1,5 κιλά ελαφρύτερο μεταφέροντας καλύτερη αίσθηση στον αναβάτη υπό πίεση. Αλλαγές έχουμε και στο αλουμινένιο υποπλαίσιο, ώστε να χωρέσει το μεγαλύτερο φιλτροκούτι κάτω από τη σέλα. Πιο σφιχτή είναι και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, με μικρότερη γωνία τιμονιού και μειωμένο μεταξόνιο στα 1476χιλ. Σημαντικά αναβαθμισμένες είναι και οι αναρτήσεις της WP APEX που περιλαμβάνουν open-cartridge ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και μονό πίσω αμορτισέρ με ελαφρύτερο ελατήριο. Αμφότερες πλήρως ρυθμιζόμενες σε 5 στάδια αντί των 10 που υπήρχαν μέχρι πρότινος. Έτσι κάθε κλικ αλλάζει σημαντικά τα δεδομένα, διευκολύνοντας την διαδικασία ανεύρεσης του καλύτερου setup. Οι τετραπίστονες δαγκάνες της ΚΤΜ συνεργάζονται με πλευστούς δίσκους 300 χιλιοστών την ώρα που οι ελαφρύτερες βάσεις στήριξης αφαιρούν 1 κιλό μη αναρτώμενου βάρους. Στον πίσω τροχό επεμβαίνει μια δαγκάνα μονού εμβόλου σε δίσκο 240 χιλιοστών, ενώ το cornering ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί πίσω καλύπτοντας τις supermoto ανησυχίες. Ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, η ΚΤΜ έχει επιλέξει τα Bridgestone S22 σε διάμετρο 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.