Η KTM έχει τον τρόπο να πρωτοστατεί. Η νέα γενιά των MX μοντέλων της φέρνει ακόμη πιο εξελιγμένα τετράχρονα αλλά και ηλεκτρονικό ψεκασμό σε όλα τα δίχρονα, αποδεικνύοντας ότι η Αυστριακή εταιρία έχει μοναδικό σκοπό να διατηρηθεί στην κορυφή όλων των κατηγοριών.
Η ΚΤΜ ανέκαθεν έδινε ιδιαίτερη βαρύτητα στα χωμάτινα μοντέλα. Aλλωστε δεν το έχει αποδείξει μόνο με τα πρωταθλήματα και τις νίκες της σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και με το τεράστιο μερίδιο αγοράς που κατέχει στον χώρο του Enduro και του Motocross. Το 2023 είναι η χρονιά των μεγάλων αλλαγών στις MΧ μοτοσυκλέτες, αφού μετά τις περιορισμένες αλλαγές της covid εποχής είχε έρθει ο καιρός για την ολοκαίνουργια γενιά. Μια γενιά που συνεχίζει να πρωτοπορεί και στα δίχρονα, δίνοντας μεγάλο βάρος όχι μόνο στην απόλυτη απόδοση αλλά και στην ευκολία χρήσης-συντήρησης, εκμεταλλευόμενη όσο το δυνατόν καλύτερα τα κοινά στοιχεία ανάμεσα στις διαφορετικές κατηγορίες. Όπως κάθε χρόνο, η επίσημη αντιπροσωπία της χώρας μας KTM South East Europe είχε φροντίσει ώστε η ελληνική δημοσιογραφική παρουσίαση να είναι στα πρότυπα ευρωπαϊκών εκδηλώσεων, με όλα τα νέα μοντέλα παραταγμένα για να τα οδηγήσουμε σε μια όμορφη και προσεκτικά σχεδιασμένη διαδρομή. Το πορτοκαλί χρώμα λοιπόν είχε κατακλύσει για ακόμη μια φορά το βουνό στη Ζήρεια, με τον αξεπέραστο ήχο των δίχρονων να δίνει τη νότα που σου φτιάχνει τη διάθεση πριν καν φορέσεις το κράνος.
Όταν η KTM παρουσιάζει μια νέα γενιά δεν μιλάμε για απλές βελτιώσεις. Πρόκειται για 100% νέες μοτοσυκλέτες μιας και τα μοναδικά στοιχεία που παρέμειναν ίδια από την προηγούμενη γενιά είναι ουσιαστικά οι τροχοί, τα φρένα και το τιμόνι. Η KTM φρόντισε ώστε τα νέα μοντέλα να ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά, έχοντας περισσότερο λευκό στα γραφικά και ακόμη πιο αιχμηρά πλαστικά τα οποία αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τους αναβάτες και τις ομάδες του παγκόσμιου πρωταθλήματος, αφού πρέπει να εξυπηρετούν πολλαπλούς σκοπούς εκτός από την εμφάνιση. Παρά όμως τη νέα σχεδίαση σε πλαστικά, ρεζερβουάρ (7,2 λτ με νέα αντλία βενζίνης) και σέλα (είναι πλέον πορτοκαλί και "κλειδώνει" με μια βίδα στο εμπρός μέρος) η εργονομία σε όλα τα MX μοντέλα έχει παραμένει στα γνωστά πρότυπα της εταιρίας, παρόμοια δηλαδή με την προηγούμενη γενιά. Τα μαρσπιέ είναι πραγματικά έργο τέχνης και μεγαλύτερα κατά 26% (μακρύτερα κατά 8χιλ και πιο φαρδιά κατά 5χιλ), φροντίζοντας για πιο άνετη-καλύτερη επαφή με τη μοτοσυκλέτα όταν οδηγείς όρθιος, ενώ αλλαγμένοι είναι ακόμη και οι διακόπτες όπως και το ωρόμετρο που πλέον έχει ενσωματωμένη την ένδειξη Fi.
To 300αρι επανέρχεται με 57 ίππους!
Όλα τα δίχρονα MX έχουν πλέον ηλεκτρονικό ψεκασμό και μίζα
Nέο πλαίσιο και πλαστικά σε όλα τα μοντέλα
Traction control, quickshifter και Launch control στα τετράχρονα
Μπορεί κάποιος να πάρει την πρωτοκαθεδρία της KTM στα χωμάτινα;