LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πλαίσιο: Δίαιτα και διασκέδαση

Σημαντικές αλλαγές έχουμε και στο ολοκαίνουριο πλαίσιο που είναι επίσης δύο δοκών και αλουμινένιο (13% ελαφρύτερο), ενώ νέο είναι και το υποπλαίσιο. Στόχος τον μηχανικών ήταν να βελτιώσουν την κατανομή των μαζών κάνοντας το V-Strom πιο ευχάριστο στις στροφές χωρίς να θυσιάσουν τη σταθερότητα. Για αυτό το λόγο η κάστερ έχει μειωθεί κατά μία μοίρα σε σχέση με πριν (25,5 από 26,5), ενώ μικρότερο είναι και το ίχνος στα 109 χλστ. από 111. Αυξημένο κατά 20 χλστ. είναι το μεταξόνιο το οποίο ανέρχεται στα 1.555 χλστ.  Σημαντικό ρόλο στην αναβάθμιση της συμπεριφοράς παίζει και το σημείο που εδράζεται το μακρύτερο αλουμινένιο ψαλίδι στο πλαίσιο, το οποίο έχει έρθει πιο κοντά στο κέντρο του εμπρός τροχού κατά 6 χλστ. (957 χλστ. από 963). Αυτές οι αλλαγές, μαζί με εκείνες στον κινητήρα αλλά και τα υπόλοιπα μέρη της μοτοσικλέτας μείωσαν το βάρος κατά οκτώ περίπου κιλά, στα 228, πλήρες υγρών, με το νέο V-Strom να είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας, σύμφωνα με τη Suzuki.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ