Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού είναι, μαζί με το ABS, τα μοναδικά ηλεκτρονικά βοηθήματα που θα βρείτε στο νέο V-Strom. Είπαμε ότι η συγκράτηση του κόστους έπαιξε μεγάλο ρόλο κατά το σχεδιασμό της μοτοσικλέτας και η Suzuki επέλεξε να το εξοπλίσει μόνο με τα απολύτως απαραίτητα, κάτι όχι απαραίτητα αρνητικό. Το Traction Control, είναι το πρώτο που βλέπουμε σε μοτοσικλέτα παραγωγής της Suzuki και σε αυτή την πρώτη επαφή μαζί του έδειξε πως είναι ένα από τα πλέον ραφιναρισμένα συστήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε μοτοσικλέτα. Η λειτουργία του γινόταν αντιληπτή μόνο από...τη σχετική ένδειξη του πίνακα οργάνων, επεμβαίνοντας με τον πλέον προοδευτικό τρόπο στην ανάφλεξη. Σύμφωνα με τη Suzuki η κεντρική μονάδα χρησιμοποιεί αισθητήρες που μετρούν την ταχύτητα του εμπρός και του πίσω τροχού, το άνοιγμα του γκαζιού και τη θέση του στροφάλου. Αυτά τα σήματα τα “διασταυρώνει” κάθε τέσσερα χιλιοστά του δευτερολέπτου (!) και έπειτα επεμβαίνει ανάλογα στην ανάφλεξη. Από τη σύντομη επαφή που είχαμε μαζί του δεν μας έδωσε περιθώριο να το αμφισβητήσουμε. Ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα ευαισθησίας, ενώ δίνει στον αναβάτη και δυνατότητα απενεργοποίησης.