Φρέσκο αισθητικά το μικρό Ninja με πολλά sport στοιχεία στη σχεδίασή του και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής για την κατηγορία.
Η μικρή μοτοσικλέτα των Αυστριακών, έχει πιο άγρια σχεδίαση και σε συνδυασμό με το έντονο πορτοκαλί σε πλαίσιο και ζάντες απλά σε προκαλεί να το κοιτάξεις.
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής: Α το Kawasaki; A+ το ΚΤΜ!
Και οι 2 μοτοσικλέτες είναι sportκαι
το δείχνουν, με μια πλειάδα αισθητικών και μηχανολογικών επιλογών και
χαρακτηριστικών. Αμφότερες έχουν φουλ φέρινγκ και επιθετικό design, ενώ και οι 2 διαθέτουν πλαίσιο
χωροδικτύωμα. Από εκεί και πέρα η πλάστιγγα όσον αφορά σε εξοπλισμό, επιθετικότητα, αλλά και σε ποιότητα περιφερειακών, γέρνει σαφώς υπέρ του KTM. Πιο ιδιαίτερο design, ανάποδο πιρούνι 43 χλστ. (!) της WPκαι
μονό πίσω αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, αλουμινένιο ψαλίδι με τα νεύρα από την
έξω πλευρά, ABSπου απενεργοποιείται, ακτινικές δαγκάνες εμπρός στα
φρένα, φαρδιές ζάντες με αντίστοιχα ελαστικά χαμηλού προφίλ, εξάτμιση που
βγαίνει κάτω από τον κινητήρα για χαμηλότερο κέντρο βάρους, LEDφώτα
ημέρας, φωτιζόμενοι διακόπτες, φλας μπροστά ενσωματωμένα στους καθρέπτες και
διακριτικά φλας πίσω, ενώ ακόμα και τα γραφικά είναι πιο σύγχρονα και πιο
επιθετικά. Στην ποιότητα κατασκευής, και οι 2 μοτοσικλέτες είναι απρόσμενα
καλοφτιαγμένες όσον αφορά στην κατηγορία, με το KTMνα
βρίσκεται ένα κλικ πιο πάνω.