Παρά την επιθετική εμφάνιση, η μικρή Ninja προσφέρει μια φιλική θέση οδήγησης, ιδανική για καθημερινή μετακίνηση. Το σώμα τοποθετείται σε όρθια θέση εξαιτίας των ψηλών κλιπ-όν με αποτέλεσμα οι διαδρομές εκτός πόλης να συμπεριλαμβάνονται στις δυνατότητές της. Μοναδικό παράπονο η σκληρή και ελαφρώς κατηφορική σέλα, η οποία θα κουράσει σε πολύωρη παραμονή.
Όπως και στην σχεδίαση, έτσι και στον τομέα της εργονομίας το RC390 εκθειάζει έντονα τις σπορ καταβολές του. Με σκυφτή θέση οδήγησης, ανοικτά κλιπ-όν και πιο ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ, διαθέτει τα απαραίτητα στοιχεία που το κάνουν ιδανικό για οδήγηση σε πίστα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι γίνεται απαγορευτικό στο αστικό περιβάλλον. Η σέλα του είναι μέτριας σκληρότητας και αρκετά ευρύχωρη, επιτρέποντας στον αναβάτη να πατήσει με ευκολία τα πόδια του στο έδαφος όπως αντίστοιχα και στο Ninja. Φυσικά, τα πράγματα είναι πιο δύσκολα για τον συνεπιβάτη, αφού καμία από τις μοτοσυκλέτες δεν θα τον καλύψει εκτός κοντινών διαδρομών.
Ο πίνακας οργάνων του RC390 διαθέτει την LCD οθόνη της προηγούμενης γενιάς απογοητεύοντας όσους περίμεναν την έγχρωμη TFT του Duke, αλλά είναι πλήρης περιλαμβάνοντας ακόμη και tripcomputer, που υπολογίζει μέση ταχύτητα και κατανάλωση διαδρομής. Στον αντίποδα ο πίνακας του Ninja είναι πιο παραδοσιακός αλλά και πιο ευανάγνωστος, συνδυάζοντας το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακές ενδείξεις που παρέχουν κάθε πληροφορία που χρειάζεσαι.