Η άποψή μας

    Οι δύο μοτοσυκλέτες του συγκριτικού μπορεί να ανήκουν στην ίδια κατηγορία άλλα έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους, δίνοντας στον υποψήφιο αγοραστή την δυνατότητα να επιλέξει σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Πιο έτοιμο για την πίστα το RC 390, διαθέτει καλύτερα περιφερειακά που το κάνουν πραγματικά Ready to Race χωρίς να χρειάζεται καμία μετατροπή, αλλά και σημαντικά χαμηλότερη τιμή. Υστερεί ελαφρώς σε άνεση και στη φιλικότητα που χαρακτηρίζει το Ninja, το οποίο χάρη στον πιο δυνατό κινητήρα και το μεγαλύτερο εύρος χρήσης, είναι ιδανικό ακόμα και για commuter χωρίς να χάνει στιγμή τον σπορ προσανατολισμό του.


    KTM Duke 390
     Κινητήρας
    Τύπος 4T, 1Κ, Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.) 373.2
    Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.) 89x60
    Συμπίεση (:1) Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι/σαλ) 44/Δ.Α.
    Ροπή (kgm/σαλ) 3,6 kgm/Δ.Α.
    Τροφοδοσία Ψεκασμός
    Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) 10
      Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Τύπος πλαισίου Ατσάλινο χωροδικτύωμα
    Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις WP USD 
    πιρούνι 43 χλστ. 
    Διαδρομή (χλστ.) 125
    Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις WP αμορτισέρ
    ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.) 150
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, 1Ε, ABS
      Τροχοί - Ελαστικά
    Ελαστικό Ε 110/70-17ΆΆ
    Ελαστικό Π 150/60-17ΆΆ
      Eξοπλισμός
    ABS/Ρυθμ. N/N
    Traction Control/Ρυθμ. O
    Στροφόμετρο N
    Immobilizer N
    Υπολογιστής ταξιδιού N
    Μερικός χιλιομετρητής N
    Ένδειξη βενζίνης N
    Ένδειξη θερμοκρασίας N
    Θερμ. Περιβάλλοντος N
    Ζελατίνα/Ρυθμ. N/O
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ N/N
    Πλάγιο σταντ N
    Κεντρικό σταντ O
    Χειρολαβές/Σχάρα O/O
    Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π O/N


    Kawasaki Ninja 400
     Κινητήρας
    Τύπος 4T, 2Κ, Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.) 399
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 70X51,8
    Συμπίεση (:1) 11,5
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 45/10.000
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,9/8.000
    Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
      Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ 
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ  ΠΡ
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/310, 2Ε, ABS 
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
      Τροχοί - Ελαστικά
    Ελαστικό Ε 110/70-17ΆΆ
    Ελαστικό Π 150/60-17ΆΆ
      Eξοπλισμός
    ABS / Ρυθμ. N/O
    Τraction Control / Ρυθμ. O
    Στροφόμετρο N
    Immobilizer N
    Yπολογιστής ταξιδιού N
    Μερικός χιλιομετρητής N
    Ένδειξη βενζίνης N
    Δείκτης θερμοκρασίας N
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος O
    Ζελατίνα / Ρυθμ. N/O
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O
    Πλάγιο σταντ N
    Κεντρικό σταντ O
    Χειρολαβές / Σχάρα O
    Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π O/N